❤Marstråden❤

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Så blir det skravling i mars også. Den romerske guden Mars og den norrøne guden Goe har gitt navn til mars måned.

Måneden varer 31 dager, og begynner på en fredag og slutter på en søndag. Masse tid til skravling:D
 
Jippi! Endelig mars!

Har dere noe mål om antall innlegg i denne tråden for mars? Dere klarte 14k i feb! :D
 
Så blir det skravling i mars også. Den romerske guden Mars og den norrøne guden Goe har gitt navn til mars måned.

Måneden varer 31 dager, og begynner på en fredag og slutter på en søndag. Masse tid til skravling:D
God mars:D
 
Hipp, hipp hurra.
Første dag i første vårmåned :)
Hele 9 måneder til vinter igjen
 
God morgen :D her skinner solen fra helt blå himmel enda. Så tror jeg skal stikke en tur på fjellet idag! :headphone:
 
God morgen :)

Tror jeg omsider har blitt sånn noen lunde frisk, bare hosting som henger igjen.
Lørdagen var verst, med 39,5 som høyeste målte temp. Halusinerte litt og greier :p
Men, nå er formen straks tilbake til normal, og det ser ut som at det er mannen sin tur denne helga :rolleyes:
 
God morgen!
Her var vi tidlig oppe for å legge ut på biltur mot hovedstaden! Gått knirkefritt så langt :)
 
God morgen :)

Tror jeg omsider har blitt sånn noen lunde frisk, bare hosting som henger igjen.
Lørdagen var verst, med 39,5 som høyeste målte temp. Halusinerte litt og greier :p
Men, nå er formen straks tilbake til normal, og det ser ut som at det er mannen sin tur denne helga :rolleyes:

Oi det hørtes heftig ut! Godt du er på vei oppover :)
 
Back
Topp