❤️Februartråden❤️

Det skal jeg alltid ha tenker jeg
Jobbet helger før og det var nok
Jeg liker forsåvidt å jobbe helger, og gjerne kvelder også :happy: men ulempen er at det blir mindre tid til ungene når frøkna har fri fra bhg. Da har jeg henne heller hjemme en gang iblant midt i uka, så vi får litt tid sammen :)
 
Jeg liker forsåvidt å jobbe helger, og gjerne kvelder også :happy: men ulempen er at det blir mindre tid til ungene når frøkna har fri fra bhg. Da har jeg henne heller hjemme en gang iblant midt i uka, så vi får litt tid sammen :)
Jeg kunne jobber natt da , det hadde passet meg ypperlig
 
Fordeler og ulemper med alle yrker :happy:

Jeg jobber turnus til vanlig. Gruer meg litt til å begynne igjen til høsten, men samtidig når jeg er veldig trett, tenker jeg at jeg vil jo ha fridager der begge barna er i bhg. og jeg er helt alene hjemme. Digg. :D
 
Yngste liker å bli strøket fort over håret. Da synger og smiler hun:love017
 
Fant du noe på skeidar?
Nei i grunnen ikke.

Siden vi måtte flytte ut ei bokhylle fra rommet til storebror måtte vi sette den på stua.

Så da må vi ha litt pynt i de hyllene, vil ikke ha den full av bøker, men har to hyller nederst med litteratur som er greit å ha fremme.

Så litt bilder, men skulle hatt noe annet. Er jo 4 hyller liksom.

Så tenkte på en plante, men den kan ikke være ekte siden det blir litt mørkt der. Så da må jeg ha noe falskt men som samtidig ser ekte ut.
 
Back
Topp