Du vet du er gravid når...

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Når støttestrømpene er på allerede i uke 7 :p
 
Når du ikke bare feller en tåre, men hulk-sipper til medaljeseremoniene under VM som du i bunn og grunn ikke er særlig interessert i
 
Når du helst ikke vil legge på deg noe, men bare stappe munnen full av alt som ikke er sunt
 
Når du nesten sovner kl 13 hver dag fordi du er så trøtt
 
Oj, det var tidlig!
Ja men jeg sliter så fælt med restless legs generelt pga kronisk sykdom, men tar medisiner for det til vanlig. Nå kan jeg ikke det (tror jeg) så da må jeg gjøre det jeg kan :p om det hjelper er jo en annen sak da.
 
Når mannen har vært romantisk og kjøpt dopapir med røde hjerter på - og det bare fører til et øyeblikks panikk etter hvert tørk :bored:
 
Når du jobber i barnehage og er på kino med barnegruppa og sitter og gråter i stillhet av barnefilmen fra begynnelse til slutt :p herregud altså, godt ingen oppdaget det
 
Når du bekymrer deg over alt som kan gå galt i magen...
 
Når dagen er ødelagt og hele familien må gjennom tøffe avhør fordi noen har spist opp sjokoladene i smågodtposen min..
 
Og når du bare MÅ ha isbiter (og du setter dem fast i leppa så du får sår)..
 
Er gjerne innom butikken flere ganger om dagen for det er noe du bare MÅ ha der og da! Tross kvalme.
 
Og når du ikke leser annet enn gravidrelaterte ting på nettet
 
Når du koser med magen selvom spiren forsatt er bitteliten :Heartred

Når du nesten jubler hver gang du er på so og ser at det fortsatt ikke er noe blod nei:D

Du løper på do hver gang det kommer en gush utflod i frykt for at det var blod :oops:
 
Når du jobber i barnehage og er på kino med barnegruppa og sitter og gråter i stillhet av barnefilmen fra begynnelse til slutt :p herregud altså, godt ingen oppdaget det

Så søtt da :D hvilken film var det?
 
Back
Topp