Vogntråd

Han lå veldig lunt og godt nedi bagdelen for den har ganske høy «flapp» eller hva jeg skal kalle det på det trekket man har oppå. Har aldri opplevd det som problem på sportsdelen heller for han ligger godt og lunt inni der med vognposen rundt. Eneste gangen jeg har kjent på at skjermen er litt kort er når sola står rett på, men da klikker jeg på en forlengerdel så løser det og greit (de få gangene med plagsom sol i Trøndelag). Men anbefaler å sjekke ut nyeste modellen, den kommer nemlig med en funksjon for å dra ned skjermen lenger enn den 2016-modellen jeg har! Men er utrolig fornøyd med vogna. Romslig og lun bag, stabil vogn som er veldig god å manøvrere rundt og en av de største fordelene, du har babyen ganske høyt opp og nært deg selv. Veldig kjekt når man skal kikke inn, finne en smokk etc. Vogna vår er brukt daglig i 2 år og ser helt ubrukt ut

Finnes d plagsom sol i Trøndelag?[emoji38][emoji38][emoji38][emoji38] den opplevde aldri jeg på mine 19 år oppi der [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hahaha! Helt enig, jeg er sånn selv :hilarious: Kommer til å kjøpe regntrekk for stygge værdager ja. MUST! :nailbiting:

Værste er jo uansett hundebæsjen på hjulene som må vekk [emoji31] kjenner jeg gruer meg allerede til vasking av dekk [emoji15]
 
Har gått til innkjøp av en brukt Simo Kombi. Liker at vognen er robust og tåler å være med på tur!

Synes også det er fint med 2 in 1 bagdel i sportsdelen. Både fordi at man slipper å bytte hele toppen om man vil bytte del og fordi man kan ta bagen med sovende baby ut av vognen og ta med inn mens vognen står ute!

Eneste jeg savner på den er håndbrems da det er mye bakker hos oss og litt skummelt å trille nedover og holde igjen.

Men vurderer også å gå til innkjøp av en skikkelig traktor når ungen blir større. En trehjuls joggevogn med små sykkelhjul. Tips mottas med takk :happy:
 
Har gått til innkjøp av en brukt Simo Kombi. Liker at vognen er robust og tåler å være med på tur!

Synes også det er fint med 2 in 1 bagdel i sportsdelen. Både fordi at man slipper å bytte hele toppen om man vil bytte del og fordi man kan ta bagen med sovende baby ut av vognen og ta med inn mens vognen står ute!

Eneste jeg savner på den er håndbrems da det er mye bakker hos oss og litt skummelt å trille nedover og holde igjen.

Men vurderer også å gå til innkjøp av en skikkelig traktor når ungen blir større. En trehjuls joggevogn med små sykkelhjul. Tips mottas med takk :happy:

Kan kjøpe sånn håndbånd til å feste rundt håndleddet fra styret, så er det ikke så skummelt uten håndbrems. :)

https://www.babybanden.no/products/...VkumaCh2kxwKXEAQYASABEgLDC_D_BwE&gclsrc=aw.ds
 
Da har jeg vært en liten tur å sett på vogn igjen. Falt for City Elite baby jogger. Den var veldig fin. Har alltid sagt jeg ikke skal ha 3 hjul, men nå er jeg sanselig i tvil.
 
Da har jeg vært en liten tur å sett på vogn igjen. Falt for City Elite baby jogger. Den var veldig fin. Har alltid sagt jeg ikke skal ha 3 hjul, men nå er jeg sanselig i tvil.

Jeg er veldig glad i min med 3 hjul [emoji38][emoji7] de er jo såååå lette å manøvrere rundt, men husk store nok hjul for evt snøvær [emoji85][emoji87]
 
Vi har lagt inn bestilling på vogn slik at vi får den i februar og jeg gleder meg kjempe masse :D
 

Vedlegg

  • 52E74871-19AB-450A-B6FF-37BE2F4641DC.jpeg
    52E74871-19AB-450A-B6FF-37BE2F4641DC.jpeg
    110,8 KB · Visninger: 46
Vi har lagt inn bestilling på vogn slik at vi får den i februar og jeg gleder meg kjempe masse :D
Den der var det fin farge på! Vi kommer til å kjøpe brukt men ser også etter en gråfarge en.
 
Etter mye titting og god rådgivning forrige helg står valget imellom Bugaboo Camelion og ABC Desig Turbo 4. Bikker mer mot bugaboo da den er den letteste og vi må bære vognen opp 3 etg. hver gang vi kommer hjem.
 
Lurer på om det blir emmaljunga nxt90f outdoor i fargen grå på oss. Vi skal titte litt i slutten av mnd :)
 
Etter mye titting og god rådgivning forrige helg står valget imellom Bugaboo Camelion og ABC Desig Turbo 4. Bikker mer mot bugaboo da den er den letteste og vi må bære vognen opp 3 etg. hver gang vi kommer hjem.

Det høres helt grusomt ut å måtte bære hele vognen opp i tredje etasje! Vi bor i fjerde uten heis å syns det er tungt uten å måtte ta med vognen opp..
 
Her blir det bugaboo fox. Kjøper min søster sin. For den passer i min e-golf :-D
Eneste kjipe med den er at jeg syns det ser snål ut når bagdelen er så sinnsykt lavt nede?! Kun jeg som reagerer? Min søster er helt uenig. Men er vel smak og behag! Bare synd den er ikke er i normal høyde for da hadde utseende vært perfekt også!
 
Her blir det bugaboo fox. Kjøper min søster sin. For den passer i min e-golf :-D
Eneste kjipe med den er at jeg syns det ser snål ut når bagdelen er så sinnsykt lavt nede?! Kun jeg som reagerer? Min søster er helt uenig. Men er vel smak og behag! Bare synd den er ikke er i normal høyde for da hadde utseende vært perfekt også!


Helt enig med bagdelen til bugaboo sine vogner. Jeg tror jeg kommer til å ta frem emmaljungaen baggen I starten selvom jeg elsker kurven på donkyen. Men blir nok til å ha donkyen når jeg er alene med ungene på tur å vi må ta kollektiv.
 
Er det noen som har fått hjem vognene sine? Hvilken har dere valgt? Skal hente vår i slutten av uken og gleder meg sååå:smiley-bounce012 Ting begynner plutselig å bli litt mer virkelig når man fyller opp huset med babyutstyr :)
 
Jepp. Stått klar i ett hjørne av stua i flere uker nå hehe.. emmaljunga edge duo. Kjøpt brukt på finn.no
 
Ja, kjøpte brukt TFK joggster twist på Finn for 1000kr. Hadde samme type til storesøsknene også og var godt fornøyd, og siden de selges så billig nå gikk vi for den igjen. Den står nyvasket og klar:)
 
Back
Topp