Når skal du på OUL?

Hadde første svangerskapskontroll i dag så henvisningen blir sendt først nå, men forventer å få en time cirka første uka i mars (uke 18). Blir spennende!
I dag kom innkallingen og jeg fikk time 15. mars. Da er jeg 19+0 ifølge menstermin.
 
19. mars! Var på tul i går, så tror nok jeg skal holde ut ventetiden :)
 
Fikk time i dag.. 1.April. Da er jeg i uke 19..vurderer å utsette den ca 1 uke, så får mannen bli med også.
 
21/3, når jeg er 19+6. Regner med at det er ganske travelt/mange som skal inn på Ahus.
 
Fikk brev idag - 21.mars på meg :)
 
Hjelpes, plutselig er det under to uker til - tiden har visst gått bein å gå på!
 
7. Mars da er jeg 18+3 Bare 14 dager igjen nå ❤️
 
1 mars. Har en følelse at uken som gjenstår vil gå veeeeldig sakte...
 
28 mars :) er 17+2 da!
 
Jeg fikk vite idag... 27.03, da er jeg 19+4, synes det var litt sent jeg :smiley-ashamed008
Tror jeg skal ta en sniktitt igjen før den tid :oops:
 
Jeg fikk vite idag... 27.03, da er jeg 19+4, synes det var litt sent jeg :smiley-ashamed008
Tror jeg skal ta en sniktitt igjen før den tid :oops:
Jeg har også fått den 19+4 (menstermin. Men i virkeligheten er det 19+1)! Veldig sent! Jeg tenkte også at jeg kom til å måtte ha meg en sniktitt før den tid, men så hadde jeg jordmortime i går (16+5/16+2), og da fikk jeg jo høre hjertelyd og greier, så nå tror jeg at jeg skal holde ut fram til OUL :)
 
Skal til ordinær ultralyd 03.april, og er da etter mine beregninger 19 +4. Har vært til tidlig ultralyd i uke 7 og 13 på grunn av forhistorie med senabort og spontanabort.
 
Back
Topp