Hvordan har det gått på TUL

Bankende hjerte og god størrelse. Han antok 7+3 fra størrelse som tilsvarer termin 1 oktober, så tror jeg gjør rett i å holde meg i begge grupper, selv med menstermin 30 september :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190212-184953_Gallery.jpg
    Screenshot_20190212-184953_Gallery.jpg
    16,6 KB · Visninger: 25
Bankende hjerte og god størrelse. Han antok 7+3 fra størrelse som tilsvarer termin 1 oktober, så tror jeg gjør rett i å holde meg i begge grupper, selv med menstermin 30 september :)

Så hyggelig! Jeg er også i begge grupper:dance018
 
8+1, tredje UL, og nå må vi kanskje begynne å tro på dette? :p Den har vært litt liten de to andre gangene, men nå hadde den vokst masse og tatt igjen all vekst den har ligget etter ❤️ WOW!!

20190213_114704.jpg

20190213_114738.jpg
 
Ny ultralyd idag, 9+1 :)
23mm , begynner å få armer og ben, og rører mye på seg :Heartred
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190213-181958_Gallery.jpg
    Screenshot_20190213-181958_Gallery.jpg
    12,7 KB · Visninger: 39
Åhh det er så koselig å se ul-bildene deres! :)
 
Lurer på om de som blir henvist til ul av fastlegen også får et slikt bilde? Eller er det bare de som går privat? Ble henvist, skal ta ul neste uke og håper virkelig på bilde:Heartbigred
 
Lurer på om de som blir henvist til ul av fastlegen også får et slikt bilde? Eller er det bare de som går privat? Ble henvist, skal ta ul neste uke og håper virkelig på bilde:Heartbigred
Tror de fleste apparater rundt omkring har mulighet for bilde. Jeg går til gyn som jeg er henvist til og får flere bilder hver gang :)
 
Lurer på om de som blir henvist til ul av fastlegen også får et slikt bilde? Eller er det bare de som går privat? Ble henvist, skal ta ul neste uke og håper virkelig på bilde:Heartbigred

Jeg går på offentlig sykehus hennvist av legen. Spurte om jeg fikk bilde og hun smilte å sa at hun allerede hadde tatt ut bilde til meg. Bare spør så får du nok :)
 
Vært på TUL i dag 9+1. Så et lite gull på 2,16 cm med bankende hjerte og bevegelse ❤️
 
Lillesøster har det helt fint i magen:smiley-bounce016 Vokser riktig og alle dimensjoner ser bra ut. Jm var ganske så sikker på at det var ei lita jente:Heartred 13+0 i går, og vi puster endelig litt letta ut!
 

Vedlegg

  • 30E98AC0-4827-4933-ABA1-044508693631.jpeg
    30E98AC0-4827-4933-ABA1-044508693631.jpeg
    41,9 KB · Visninger: 56
Lillesøster har det helt fint i magen:smiley-bounce016 Vokser riktig og alle dimensjoner ser bra ut. Jm var ganske så sikker på at det var ei lita jente:Heartred 13+0 i går, og vi puster endelig litt letta ut!
Så kjekt at alt ser bra ut! ❤ Og stas at dere fikk vite kjønn også ;)
 
Lillesøster har det helt fint i magen:smiley-bounce016 Vokser riktig og alle dimensjoner ser bra ut. Jm var ganske så sikker på at det var ei lita jente:Heartred 13+0 i går, og vi puster endelig litt letta ut!
Fantastisk! Og for et bilde!:Heartred
 
I dag 9+0 og den måler 2,46cm! Nå er vi to uker lenger enn vi noensinne har kommet! Blodfortynnende<3 Den rykket til i hele kroppen og så lå den å sprellet med bena. Så tydelige bevegelser hadde jeg ikke venta! Hadde ikke venta bevegelser i det hele tatt!
upload_2019-2-19_14-35-45.jpeg
 
I dag 9+0 og den måler 2,46cm! Nå er vi to uker lenger enn vi noensinne har kommet! Blodfortynnende<3 Den rykket til i hele kroppen og så lå den å sprellet med bena. Så tydelige bevegelser hadde jeg ikke venta! Hadde ikke venta bevegelser i det hele tatt!
Vis vedlegget 289444
Så fint!!!!
 
I dag 9+0 og den måler 2,46cm! Nå er vi to uker lenger enn vi noensinne har kommet! Blodfortynnende<3 Den rykket til i hele kroppen og så lå den å sprellet med bena. Så tydelige bevegelser hadde jeg ikke venta! Hadde ikke venta bevegelser i det hele tatt!
Vis vedlegget 289444
Hurra! Krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra.
 
Lillesøster har det helt fint i magen:smiley-bounce016 Vokser riktig og alle dimensjoner ser bra ut. Jm var ganske så sikker på at det var ei lita jente:Heartred 13+0 i går, og vi puster endelig litt letta ut!
Ååå, for en nydelig liten bebis ❤️❤️ Så utrolig bra at alt så fint ut! :D
 
I dag 9+0 og den måler 2,46cm! Nå er vi to uker lenger enn vi noensinne har kommet! Blodfortynnende<3 Den rykket til i hele kroppen og så lå den å sprellet med bena. Så tydelige bevegelser hadde jeg ikke venta! Hadde ikke venta bevegelser i det hele tatt!
Vis vedlegget 289444
Hurra! Fantastisk ❤️
 
9+3 i dag. Klarer å bli like nervøs før hver eneste ultralyd selv om dette var vår fjerde så langt. Denne gangen var det en fantastisk opplevelse! ❤️ Den har virkelig begynt å vokse, og var nå faktisk to dager større enn det jeg er på vei (men gyn snakket ikke om å endre termin). Hjertet hamret avgårde og den rørte litt på seg. For første gang ble jeg litt forelsket i den lille minibabyen :love7 Og gyn sa "Sånn dere. Nå får dere en baby til!" Utrolig rørende å høre ❤️❤️

20190222_083544.jpg
 
Back
Topp