Noen som har noen tanket om det er gutt eller jente?

Haha ja det er kjempe spennende, gleder meg veldig til å begynne å handle inn til denne babyen, har liksom ikke kjøpt noe enda siden vi har det vi trenger til baby. Så gleder meg til å finne ut av kjønn så vi kan handle litt klær og slikt, blir kanskje også litt mer virkelig da at det nærmer seg baby nr 2 :D

Akkurat samme tanker her! Følte det ble mye mer virkelig etter at vi fant utav kjønnet sist :happy:
 
Jeg har på følelsen at det blir gutt, og kaller babyen Han hele tiden. Sønnen min ønsker seg veldig en bror - han har allerede to søstre. Men mannen har begynt å si at han tror det er ei jente, siden det er jente-svangerskapa jeg har vært kvalmest i før. Men vi får se. Velkommen skal du være uansett, lille venn:happy:
 
Jeg har på følelsen at det er en gutt. Gleder meg til å finne det ut, blir like gla uansett hvilket kjønn det er. Blir bare fint å vite :)
 
Jeg føler veldig sterkt at det er en jente, fordi jeg har hatt så høy HCG. Gleder meg veldig til å vite på ordinær ultralyd som føles alt for lenge til!
 
Har hatt en sterk følelse med de to første, og den følelsen stemte. De fikk navn før de var 9 uker i magen. Har en sterk følelse denne gangen også, så vi begge tror det blir en gutt. Har alltid sett for meg at vi har gutt, jente, gutt
Så koselig, og så kjekt at det har stemt. Satser på det blir en gutt denne gangen da ;)
 
Har en følelse av gutt , så da er det sikkert en jente ;) har tatt feil med begge de to andre :hilarious:
 
Åh så kjekt ;) Spennende å se om du har rett :D
Ja,2 forrige ganger hadde guttfølelse og det stemte. Jeg egentlig bryr meg ikke men spennende å ha følelse og se hvis det stemmer :)
 
Om det blir gutt eller jente eller noe midt imellom, vi kommer til å være så glad i dette barnet!
Tar 4mg folsyre:rolleyes: Hvor mye tok du? Har spurt tre leger. De sier jeg skal gå på det i 12 uker.
Hvis du har en baby på 9 mnd så må jeg si du kjører hardt på! Har akkurat samme planen. To tette. Har ikke sagt det til kjæresten:cool:

Absolutt de blir elsket like mye uansett. Jeg husker ikke helt, tok noe som heter triobe som står på nett at inneholder 0,8 mg, så det er det dobbelte av det som er i de vanlige folsyre tablettene man tar som gravid. I forhold til 4 mg var jo 0,8 mg veldig lite, men det er nok ikke noe å bekymre seg over når legene sier du skal fortsette til uke 12 ;)
Hehe, ja hadde veldig lyst på to tette da jeg har vokst opp med tette søsken selv og har virkelig likt hvor nære vi er. Vet jo at det ikke er slik for alle, men jeg hadde veldig lyst at de skulle få glede av hverandre som små og ha noen å leke med, uten at det blir så stor aldersforskjell at den eldste synes det er såååå kjedelig når den minste vil leke hele tiden ;) Har lyst på en tredje og jeg, men tror vi skal vente litt lengre med den ;)
 
Jeg har på følelsen at det blir gutt, og kaller babyen Han hele tiden. Sønnen min ønsker seg veldig en bror - han har allerede to søstre. Men mannen har begynt å si at han tror det er ei jente, siden det er jente-svangerskapa jeg har vært kvalmest i før. Men vi får se. Velkommen skal du være uansett, lille venn:happy:

Hehe, så det er litt likt her da. Stopper meg selv flere ganger når jeg holder på å si han når jeg snakker om denne babyen ;) Det er jo kanskje noe i det at det er litt likheter med å gå gravid med det ene eller andre kjønnet, men det er jo aldri godt å vite :) En av dere har rett uansett ;) Blir spennende å se :)
 
Jeg har på følelsen at det er en gutt. Gleder meg til å finne det ut, blir like gla uansett hvilket kjønn det er. Blir bare fint å vite :)
Helt enig, samme hva det er, bare gleder meg så fælt til å få vite det :D Og så er det jo veldig kjekt å se om det man tror/føler er riktig :)
 
Hmm, kan det ha noe med hcg nivået å gjøre óg :) Spennende blir det uansett :D Er noen laaange uker :)

Hehe ja føler at svangerskapet så langt har vært en kjempelang venteøvelse, håper jeg klarer å leve litt mer i nuet etter ordinær ultralyd når det føles litt mer virkelig :) leste et sted at man ofte blir mer kvalm med jenter fordi hcg er høyere, og jeg har både vært mye kvalm og hadde ganske høy hcg i starten. Men siden jeg aldri har vært gravid med noen gutt har jeg ingenting å sammenligne med :)
 
Hehe, så det er litt likt her da. Stopper meg selv flere ganger når jeg holder på å si han når jeg snakker om denne babyen ;) Det er jo kanskje noe i det at det er litt likheter med å gå gravid med det ene eller andre kjønnet, men det er jo aldri godt å vite :) En av dere har rett uansett ;) Blir spennende å se :)
Ja en av oss får sannsynligvis rett;)
 
Hehe ja føler at svangerskapet så langt har vært en kjempelang venteøvelse, håper jeg klarer å leve litt mer i nuet etter ordinær ultralyd når det føles litt mer virkelig :) leste et sted at man ofte blir mer kvalm med jenter fordi hcg er høyere, og jeg har både vært mye kvalm og hadde ganske høy hcg i starten. Men siden jeg aldri har vært gravid med noen gutt har jeg ingenting å sammenligne med :)

Følte første gang tok en hel evighet, gikk liksom aldri noe fortere, denne gangen går dagene litt fortere forbi, men føles fremdeles ut som at tiden har stoppet litt opp og dagene og ukene går saktere enn normalt. Sist så telte jeg timer til neste døgn for da kunne jeg se hva appen skrev om babyen dagen etter, det gjorde jeg bare de første ukene, me da går hvertfall tiden sakte, nå denne gang glemmer jeg fort hvilken uke og dag jeg er i med mindre jeg tenker meg litt om :) Da går også tiden litt fortere ;)
 
Tror veldig på gutt av to grunner...
Ikke sånn kvalm denne gang som med mine to først som er jenter. Lå på do til uke 16...
Kvalm nå også men ikke så ekstremt men kaster opp om jeg sitter baki sykebilen og resgerer veldig på lukter...

Også den andre... ifølge babyverdens terminkalkulator begynte hjertet å slå 18 januar... Den dagen døde min morfar. Derfor har jeg veldig følelse av gutt.

Men når det skal sies, så ble lillesøster i huset kalt lillebror fra uke 12 til ul i uke 19 :) :)
 
Back
Topp