❤️Februartråden❤️

Er jo noe med den der tiden da. Jeg sitter å jobber på dagtid når alle er ute av huset, eller etter yngste er lagt på kvelden :) fordelen min er at jeg har egne rom til det, så jeg slipper å pakke det frem og vekk slik mange kanskje må :)
Jeg har annen jobb, og studier, men på grunn av dette har jeg fått meg en pult nede.
Kanskje jeg kan få brukt symaskinen det når jeg er ferdig med studiene :rolleyes:
Eller kanskje jeg bare skal prøve å bli ferdig med strikkeprosjektene mine....
 
Jeg har annen jobb, og studier, men på grunn av dette har jeg fått meg en pult nede.
Kanskje jeg kan få brukt symaskinen det når jeg er ferdig med studiene :rolleyes:
Eller kanskje jeg bare skal prøve å bli ferdig med strikkeprosjektene mine....
Jeg strikket mye før. Men gikk lei, så nå strikker jeg bare innimellom :joyful:
Du har jo virkelig fulle dager da!!
 
Ingen i seng her.
Lille U sovnet i bilen og fortsatte å sove når jeg la han i sengen vår etter vi kom opp.
Mannen skulle vekke han, men sovnet selv så han sov litt for lenge å får være oppe litt lenger enn det han pleier.
Lille U altså, ikke mannen :p
Frøkna skal spise rundt kl 19:30 og eldste kl 20:30
Haha, ikke mannen altså? :hilarious:
 
Jeg strikket mye før. Men gikk lei, så nå strikker jeg bare innimellom :joyful:
Du har jo virkelig fulle dager da!!
Jeg klarte ført å knekke strikkekoden for 2,5 år siden så har ikke hatt tid til å gå lei enda :p

Har det, og ganske slitsomt.
Vet ikke om du har fått det med deg, men jobben sender meg landet rundt så ikke bestandig jeg vet hvilken by jeg skal være i før uken før...
 
Jeg klarte ført å knekke strikkekoden for 2,5 år siden så har ikke hatt tid til å gå lei enda :p

Har det, og ganske slitsomt.
Vet ikke om du har fått det med deg, men jobben sender meg landet rundt så ikke bestandig jeg vet hvilken by jeg skal være i før uken før...
Aah. Da skjønner jeg at du ikke er lei enda. :cool::p

Ja har fått med meg det. Spennende med en slik jobb da. Og sikkert litt frustrerende innimellom. :cool:
 
Back
Topp