Noen som har noen tanket om det er gutt eller jente?

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Jeg har ingen følelse om hva det blir, men hver gang jeg tenker på babyen i magen tenker jeg "han" også når jeg snakker om babyen så får jeg lyst til å si "han", men det er jo ikke sikkert det blir gutt. Det er jo like sannsynlig at det blir jente. Eller det er jo allerede bestemt, men jeg vet jo ikke hva det blir enda.

Sist gang hadde jeg en eneste drøm om at jeg holdt ei lita jente når jeg hadde funnet ut at jeg var gravid, men ingen følelse på at det skulle bli det. Bare den ene drømmen. Da var det ei jente som låg å venta på å komme ut.

Blir spennende å se denne gangen om det kanskje blir gutt siden jeg tenker/sier han hele tiden.

Jeg tenkte først at det kom til å bli jente da jeg ser for meg at det kommer til å bli to jenter og så en gutt, men nå har det liksom snudd?? Spennende å se uansett.

Noen som har noen følelse på hva dere venter?
 
Har veldig guttefølelse. Mest fordi mannens slekt stortsett bare produserer gutter! Var helt sikker på gutt sist og, og det stemte :)
 
Jeg har jentefølelse denne gangen. Sist gang hadde jeg guttefølelse og begynte tidlig å si "han". Viste seg å være gutt :happy: Det er bare gutter i mannens slekt, så sannsynligheten er nok størst for gutt. Blir spennende på ordinær ultralyd.
 
Har veldig guttefølelse. Mest fordi mannens slekt stortsett bare produserer gutter! Var helt sikker på gutt sist og, og det stemte :)
Så kjekt, blir spennende å se om det stemmer. Du/dere blir vel veldig overrasket om det skulle vise seg å være en jente? :)
 
Så kjekt, blir spennende å se om det stemmer. Du/dere blir vel veldig overrasket om det skulle vise seg å være en jente? :)

Ja, kjønn er jammen spennende. Selv om det blir jo enten gutt eller jente liksom, og jeg bryr meg egentlig ikke om utfallet. Klarer likevel nesten ikke vente med å finne det ut :p

Hadde blitt svært overrasket, har helt sett for meg at jeg skal ha to gutter nå. Hadde selvsagt blitt glad for jente og, men det virker så usannsynlig!
 
Jeg har jentefølelse denne gangen. Sist gang hadde jeg guttefølelse og begynte tidlig å si "han". Viste seg å være gutt :happy: Det er bare gutter i mannens slekt, så sannsynligheten er nok størst for gutt. Blir spennende på ordinær ultralyd.
Så kjekt at det stemte sist, er litt redd for at jeg skal begynne å tro og bli overbevist om at det er gutt og bli skuffet eller noe på oul, men akkurat nå føler jeg at det er det samme hva det blir, men kjekt å se om det stemmer eller ikke ;)
Kjekt å se om denne jentefølelsen du har stemmer på tross av at det bare er gutter på mannens side ;)
 
Ja, kjønn er jammen spennende. Selv om det blir jo enten gutt eller jente liksom, og jeg bryr meg egentlig ikke om utfallet. Klarer likevel nesten ikke vente med å finne det ut :p

Hadde blitt svært overrasket, har helt sett for meg at jeg skal ha to gutter nå. Hadde selvsagt blitt glad for jente og, men det virker så usannsynlig!
Haha ja det er kjempe spennende, gleder meg veldig til å begynne å handle inn til denne babyen, har liksom ikke kjøpt noe enda siden vi har det vi trenger til baby. Så gleder meg til å finne ut av kjønn så vi kan handle litt klær og slikt, blir kanskje også litt mer virkelig da at det nærmer seg baby nr 2 :D
 
Hadde først en følelse på jente, men så på tul fikk jeg veldig på følelsen at det er en gutt. Så blir spennende å se :)
 
Jeg har heller ingen følelse av om det blir gutt eller jente. Sjansen er størst for gutt. På mannen sin side er det mye gutter og fertilitetsklinikken så veldig mange raske sperm. Raske sperm er gutter, de litt tregere er jenter.
Han sa det hadde vært fint med jente siden det er så mange gutter på han sin side. For min side av familien hadde det vært fint med gutt fordi vi er nesten bare jenter. Pappaen min har alltid ønsket seg sønner, og så fikk han tre døtre:hilarious: Han er bestefar til to jenter. Tenk om han får guttebarnebarn!
Jeg har en følelse for at noe er mentalt galt med barnet da:confused: Men det kan være fordi jeg leste at for mye folat kan gi autisme. Og jeg går på veldig høy dose folsyre pga epilepsimedisiner. Skal bare gjøre det til 12 uker. Håper ikke skaden allerede er gjort da
 
Jeg har heller ingen følelse av om det blir gutt eller jente. Sjansen er størst for gutt. På mannen sin side er det mye gutter og fertilitetsklinikken så veldig mange raske sperm. Raske sperm er gutter, de litt tregere er jenter.
Han sa det hadde vært fint med jente siden det er så mange gutter på han sin side. For min side av familien hadde det vært fint med gutt fordi vi er nesten bare jenter. Pappaen min har alltid ønsket seg sønner, og så fikk han tre døtre:hilarious: Han er bestefar til to jenter. Tenk om han får guttebarnebarn!
Jeg har en følelse for at noe er mentalt galt med barnet da:confused: Men det kan være fordi jeg leste at for mye folat kan gi autisme. Og jeg går på veldig høy dose folsyre pga epilepsimedisiner. Skal bare gjøre det til 12 uker. Håper ikke skaden allerede er gjort da

En av sidene blir nok veldig glad uansett selv om jeg tror alle blir glade uasnett hva det blir, så er det noe med å få det man har lengtet litt mer etter ❤

Jeg tok selv mer folat enn det som er anbefalt til gravide da jeg gikk gravid forrige gang, da jeg hadde for lite b vitaminer i kroppen så hadde et ekstra tilskudd som jeg fikk på resept. Da tok jeg ikke ekstra folat, men det som var inkludert i det tilskudde jeg tok og tenkte det sikkert var bra at jeg fikk i meg nok. Jeg byttet over til vanlig folat når jeg var ferdig med den boksen jeg hadde, da resepten var gått ut og de ikke sa noe etter blodprøvene jeg tok rundt uke 12. Jenta mi ser ut til å ha det helt fint. Nå er hun 9 måneder i morgen da så vet ikke om dette kanskje er noe man ser senere, men det går nok sikkert fint uansett, hvis du er bekymret for for mye folat kan du jo spørre legen din? :)
 
Har følelsen på at det blir jente denne gangen :happy:

Har hatt rett på de 2 andre barna :)

Så kjekt når det stemmer :) Jeg hadde syns det var kjempestas om jeg som mamma hadde hatt riktig følelse :) Er liksom likk stilig om mammahjerte liksom er klar over hva man venter selv om man tror man ikke vet. Men vi får se om vi er like heldige denne gangen at det treffer ;)
 
Har sterke jentefølelse! Vi får å se :)
 
I slekta til kjæresten får de visstnok nesten bare gutter. Og jeg har en gutt fra før. Så jeg tror det blir en gutt til.
 
Jeg har vært skrå sikker de to andre gangene, å er det nå også. Jente sier jeg nå ❤️ Så får vi se om det stemmer :)
 
Har hatt en sterk følelse med de to første, og den følelsen stemte. De fikk navn før de var 9 uker i magen. Har en sterk følelse denne gangen også, så vi begge tror det blir en gutt. Har alltid sett for meg at vi har gutt, jente, gutt
 
En av sidene blir nok veldig glad uansett selv om jeg tror alle blir glade uasnett hva det blir, så er det noe med å få det man har lengtet litt mer etter ❤

Jeg tok selv mer folat enn det som er anbefalt til gravide da jeg gikk gravid forrige gang, da jeg hadde for lite b vitaminer i kroppen så hadde et ekstra tilskudd som jeg fikk på resept. Da tok jeg ikke ekstra folat, men det som var inkludert i det tilskudde jeg tok og tenkte det sikkert var bra at jeg fikk i meg nok. Jeg byttet over til vanlig folat når jeg var ferdig med den boksen jeg hadde, da resepten var gått ut og de ikke sa noe etter blodprøvene jeg tok rundt uke 12. Jenta mi ser ut til å ha det helt fint. Nå er hun 9 måneder i morgen da så vet ikke om dette kanskje er noe man ser senere, men det går nok sikkert fint uansett, hvis du er bekymret for for mye folat kan du jo spørre legen din? :)
Om det blir gutt eller jente eller noe midt imellom, vi kommer til å være så glad i dette barnet!
Tar 4mg folsyre:rolleyes: Hvor mye tok du? Har spurt tre leger. De sier jeg skal gå på det i 12 uker.
Hvis du har en baby på 9 mnd så må jeg si du kjører hardt på! Har akkurat samme planen. To tette. Har ikke sagt det til kjæresten:cool:
 
Back
Topp