Skravletråd Blåveis

Kjempebra jobba alle sammen, jeg gikk jo opp men er så glad det ikke gjorde at vi havna sist! Dere er superflinke :gen014
Jeg er midt i IVF-forsøk nå så blir bare fokus på å være normalt sunn framover, ikke slanking, men henger meg med enn så lenge for å holde motivasjonen for en bra livsstil oppe :)
 
Kjempebra jobba alle sammen, jeg gikk jo opp men er så glad det ikke gjorde at vi havna sist! Dere er superflinke :gen014
Jeg er midt i IVF-forsøk nå så blir bare fokus på å være normalt sunn framover, ikke slanking, men henger meg med enn så lenge for å holde motivasjonen for en bra livsstil oppe :)
Sunn livsstil er det viktigste :) masse lykke til med forsøket!
 
Kjempebra jobba alle sammen, jeg gikk jo opp men er så glad det ikke gjorde at vi havna sist! Dere er superflinke :gen014
Jeg er midt i IVF-forsøk nå så blir bare fokus på å være normalt sunn framover, ikke slanking, men henger meg med enn så lenge for å holde motivasjonen for en bra livsstil oppe :)

Masse lykke til:)

Sunn livsstil var årsaken til at jeg ville være med i Slankekrigen. Og det er jo bare bra uansett:)
 
Da har vi startet på utfordribgen: 10x3 knipeøvelse mens syk minstemann sover oppå meg.
 
Hvordan går det? :)
 
Fortsatt syk unge og mann, og ikke 100% selv. Rekker ikke annet enn jobb og pleie andre. Herregud så langtekkelig dette var... men blir ikke godis, da. For å ta frem noe positivt :)
 
Denne tida er skikkelig ugrei mtp sykdom altså. Jeg er enda stemmeløs på morgenen og småhoster litt og det er jo noen uker siden jeg ble forkjølt.

Klarte å oppnå mosjonsbonusen i går allerede, så er ganske nærme det aktivitetsnivået jeg har pleid å ha. Gikk endel bakker i går og dytta på barnevogna, merka det godt i beina gitt.
 
Oppdaga plutselig poeng for frukt og grønt og for 10 000 skritt, vips ble det jo endel poeng på utfordringen! Vært ei bra uke med tanke på kosthold og aktivitet egentlig. :) Muulig jeg har spist litt mye i mengde, men har kommet langt med tanke på å lage sunne middager med gode råvarer i alle fall. Får ikke endra alt på kort tid!

Blitt veldig glad i bloggen til Linda Stuhaug. så mye godt og ikke minst enkle oppskrifter!
 
Oppdaga plutselig poeng for frukt og grønt og for 10 000 skritt, vips ble det jo endel poeng på utfordringen! Vært ei bra uke med tanke på kosthold og aktivitet egentlig. :) Muulig jeg har spist litt mye i mengde, men har kommet langt med tanke på å lage sunne middager med gode råvarer i alle fall. Får ikke endra alt på kort tid!

Blitt veldig glad i bloggen til Linda Stuhaug. så mye godt og ikke minst enkle oppskrifter!
Ja, den frukt&grønt skal jeg få noe poeng for :D
 
Veiedag i morgen. Spent kjenner jeg. Har laga mye sunn mat, men den har vært litt god så mulig mengden har vært litt stor. :p

Fikk sanka endel poeng på utfordringen da, godt å være i tilnærmet normal form igjen. :)
 
G
Veiedag i morgen. Spent kjenner jeg. Har laga mye sunn mat, men den har vært litt god så mulig mengden har vært litt stor. :p

Fikk sanka endel poeng på utfordringen da, godt å være i tilnærmet normal form igjen. :)
Godt noen samler poeng! Gikk 650 selv, men helt uten trening blir det lite.

Jeg fortsetter nedgangen, sakte, men sikkert. Juhu! :)

Mer usikker på neste uke. Skal til Florida så med jetlag og mange godsaker tilgjengelig må jeg i hvert fall jobbe hardt
 
G

Godt noen samler poeng! Gikk 650 selv, men helt uten trening blir det lite.

Jeg fortsetter nedgangen, sakte, men sikkert. Juhu! :)

Mer usikker på neste uke. Skal til Florida så med jetlag og mange godsaker tilgjengelig må jeg i hvert fall jobbe hardt

Ja, blir mindre når en ikke får trent.

Her var det også nedgang, ikke mye men akkurat passe mtp "planen" min.

Bursdagsfeiring i helga + et arrangement på søndag, så spørs på neste uke for min del også ... Og uka deretter skal jeg på vinterferie til familien (de har vinterferie et par uker senere enn resten av landet :p ) og da må jeg jobbe steinhardt. Pleier å være alt for mange fristelser der.
 
Back
Topp