Lillespøns reise til babyen❤️

Heier på at mensen dukker opp hos deg veldig snart! :gen014
Takk, det håper jeg også! Sjekker jo papiret hveeeer gang jeg er på do, men ikke en anelse rødt enda. Fikk gynekologen på jobb til å se på meg med UL i går, for å få en pekepinn om når mensen evnt er i anmarsj, men det kunne hun desverre ikke se. Så er bare nødt til å smøre meg med femti lag tålmodighet.
 
Takk, det håper jeg også! Sjekker jo papiret hveeeer gang jeg er på do, men ikke en anelse rødt enda. Fikk gynekologen på jobb til å se på meg med UL i går, for å få en pekepinn om når mensen evnt er i anmarsj, men det kunne hun desverre ikke se. Så er bare nødt til å smøre meg med femti lag tålmodighet.

Åh det går så treeeeigt når man venter på mens før forsøk altså.. Vanskelig med den tålmodigheten :shifty: Tipper det blir jubel når den endelig kommer, håper og tror det blir snaaart!
 
Kom igjen mensen!
 
Det sier jeg også, prøvde utvendig massasje av livmora i dag, men ser ikke ut som om det hjalp:wacky:

Hahaha, det «trikset» der har jeg prøvd mange ganger!! :hilarious::hilarious: Aldri funka da desverre :hilarious: Men man blir altså så utålmodig! Prøver å sende over litt mensenstøv (æsj!!) herfra :joyful:
 
Ringte til UNN i dag for å høre om jeg får beholde plassen min selv om mensen ikke kommer, og det får jeg heldigvis. CD 33, pliiis vær dagen mensen kommer!
 
Så koselig av mannen din! Min er bortreist så jeg fikk SMS ;) Men ganske fornøyd bare med det, hadde glemt hvilken dag det var selv :hilarious:
 
Back
Topp