Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Fikk ENDELIG svar. Ble tilsammen 19 ut, 16 ble befruktet og 11 henger fortsatt med. Krysser alt jeg har for at det er noen blastocyster igjen på onsdag ❤️
 
Fikk ENDELIG svar. Ble tilsammen 19 ut, 16 ble befruktet og 11 henger fortsatt med. Krysser alt jeg har for at det er noen blastocyster igjen på onsdag ❤️
Kjempegod befruktningsrate! Og ikke minst at det fortsatt er 11 stk som henger med ❤️
 
Hvordan går det?

Herlighet for en fantastisk fangst denne gg!

Det unner jeg deg SÅNN!!!!

Dette må være gg det skal skje! Virker som de har truffet godt på stim denne gangen og kanskje har du gjort noen magiske endringer også??

Krysser virkelig fingrene for dere nå! Du har stått på som bare det! Alt for lenge!
 
Hvordan går det?

Herlighet for en fantastisk fangst denne gg!

Det unner jeg deg SÅNN!!!!

Dette må være gg det skal skje! Virker som de har truffet godt på stim denne gangen og kanskje har du gjort noen magiske endringer også??

Krysser virkelig fingrene for dere nå! Du har stått på som bare det! Alt for lenge!
Det går greit. Man blir så vant til denne verden, og at dette er vår virkelighet. Ønsker selvfølgelig at vi skal få premien vår, men det er ingen garantier.

Jeg har virkelig gjort alt! Vitaminer, kosthold, grini meg til lapraskopi, psyken har jeg tatt tak i og er sykemeldt denne runden.

Etter mine vurderinger har de truffet godt, men de syns ho 19 egg er for mye :p veldig spennende å se hvor mange som har overlevd imorgen. ❤️

Tusen takk ❤️
 
Masse masse lykke til imorra❤️ Med en slik fangst og befruktningsrate så må det jo være minst et gullegg blant dem❤️
 
Da ruger jeg på en blastocyst. Er litt overstimulert, men de skulle følge med meg :)

Minst to i fryseren, de skulle ringe meg senere idag eller imorgen ❤️
 
Gratulerer som ruger :D ❤️
 
Gratulerer som ruger!! :)

Mener jeg har lest at det er litt større sjanse for at embryo fester seg når man er overstimulert
 
Gratulerer så mye som ruger ❤️
 
Gratulerer sååå mye som ruger, og med minst to fine på frys!! For en bra runde, jeg har sånn troa på dere nå :Heartred Heier masse!!
 
Det går greit. Man blir så vant til denne verden, og at dette er vår virkelighet. Ønsker selvfølgelig at vi skal få premien vår, men det er ingen garantier.

Jeg har virkelig gjort alt! Vitaminer, kosthold, grini meg til lapraskopi, psyken har jeg tatt tak i og er sykemeldt denne runden.

Etter mine vurderinger har de truffet godt, men de syns ho 19 egg er for mye :p veldig spennende å se hvor mange som har overlevd imorgen. ❤️

Tusen takk ❤️

Så rørende å lese om din optimisme denne gg og jeg vet at det ligger mye hardt arbeid bakom den!!

Det er såpass mange som har hengt med, så jeg har troen! Krysser fingrene for noen flotte på frys også!!!!

Jeg heier virkelig!!!!

Syns det er uhørt at du måtte grine deg til lap. Men ja, dessverre så er det sånn at tårer må til noen gg. Har selv vært borti det!

Eneste jeg kan love deg er at ingen tårer slår de du får når du sitter med ditt etterlengtede barn i armene, så disse tårene er de eneste jeg ønsker deg!

Krysser fingrer og tær!

Rediger: gratulerer som ruger!!!! Og TO på frys!!!!

Hurrraaaaaaa!!!!
 
Gratulerer som ruger! Heier på deg og egget :)
 
Da ble det 3 blastocyster i fryseren på oss. Føler meg veldig heldig.

Nå går jeg bare å ruger, er veldig oppblåst og er litt bekymret for hvilken vei dette går med tanke på å bli overstimulert. Er også bitte litt tung i pusen, men ikke veldig plaget :)
 
Og, er jeg 6dpo - rugedag 2? Satt inn igår :)
 
Og, er jeg 6dpo - rugedag 2? Satt inn igår :)

6 dpo ja! Jeg synes det blir lett å huske om man tenker sånn de skriver det som på engelsk, 1dp5dt (1 day past 5-day transfer), for da kan man bare plusse sammen tallene så vet man dpo:)

Og så herlig at det ble 3 i fryseren! Det blir godt å ha med seg :Heartred
 
Back
Topp