Skravletråd Blåveis

Siden frist for innlevering er kl. 19, må man ihvertfall ha rimelig tid til å regne ut osv. Det beste er om alle på laget kan gjøre ferdig utfordring torsdag kveld og vekt fredag morgen og tidligst mulig:)
Lagledere tar vekt. Tallene for utfordringen er det bare krigleder som gjør.
 
Og lagleder skal HA tallene (i tråden) innen 19 og LEVERE innen 21, men krigleder er grei dersom en tar kontakt ti på ni og sier "oi, pc'n gikk i svart, jeg tar det fra mobil, via papir og kalkulator, kommer så fort jeg klarer" har jeg erfart. Også godtas 2105 levering etter "sovna når jeg la lillemor". Men klart, da er det snakk om altså at fristen er 21 og jeg har levet innen 2115 så det er ikke mye forsinket og tatt kontakt og forklart det.

Om alle på laget logger vekt i tråden når de veier seg på morgenen kan krigleder ha fått svar fra lagleder før lunsj for den del.
 
Jeg følger ikke helt med i alle trådene, men ang snop så er jo sjokoladepålegg som det å regne, men i i går og i dag hsr jeg drukket mange kopper te med honning. Også slo det meg at honning er jo søtt, tells det som snop?
 
Jeg kan prøve å ta lederansvaret, oftest går leggingen av mini greit og han har slokna i god tid før ni. Som regel funker det at mannen tar over etter at puppene er tom. :p

Jeg følger ikke helt med i alle trådene, men ang snop så er jo sjokoladepålegg som det å regne, men i i går og i dag hsr jeg drukket mange kopper te med honning. Også slo det meg at honning er jo søtt, tells det som snop?

Jeg ser ikke på det som snop, men vet ikke hvordan det er ifh til reglene i krigen.
 
Skulle ønske vi hadde tredemølle eller sykkel. Det er skrekkelig føre og vær ute nå, og dørstokkmila føles uoverkommelig. Får spise litt mindre til kvelds for å kompensere. :rolleyes:
 
Veiedag i morgen, hvordan tror dere det har gått?

Jeg er litt spent kjenner jeg, føler ikke det har vært noen gode uker siste tiden pga sjukdom og mye dårlig vær. Har trimma litt, men det blir ikke helt den gode mosjonen som jeg pleier å ha.
 
Veiedag i morgen, hvordan tror dere det har gått?

Jeg er litt spent kjenner jeg, føler ikke det har vært noen gode uker siste tiden pga sjukdom og mye dårlig vær. Har trimma litt, men det blir ikke helt den gode mosjonen som jeg pleier å ha.

Hei, svarer her jeg, siden jeg skal veie meg og registrere i wildcard. Jeg har gått en tur i går der jeg ble skikkelig svett og en i dag med samme resultat. Dusjen neste, sier jeg bare:p Hadde en danseøkt også i går mens jeg gjorde litt husarbeid. Har du noen muligheter for å trene inne?:)
 
Hei, svarer her jeg, siden jeg skal veie meg og registrere i wildcard. Jeg har gått en tur i går der jeg ble skikkelig svett og en i dag med samme resultat. Dusjen neste, sier jeg bare:p Hadde en danseøkt også i går mens jeg gjorde litt husarbeid. Har du noen muligheter for å trene inne?:)

Har hatt noen økter inne, men det er ikke favoritt-aktiviteten. Blir enten yoga, styrketrening uten vekter eller noe dans/aerobic. Gjør det kun fordi jeg må. :p

Gleder meg til det blir bart ute og vi kan gå på lange skogsturer og toppturer igjen, det er gøy trening det! :D
 
Har hatt noen økter inne, men det er ikke favoritt-aktiviteten. Blir enten yoga, styrketrening uten vekter eller noe dans/aerobic. Gjør det kun fordi jeg må. :p

Gleder meg til det blir bart ute og vi kan gå på lange skogsturer og toppturer igjen, det er gøy trening det! :D

Trener på selvdisiplin også, da:D

Skogturer er nydelig. Topptur har jeg ikke vært på på en god stund. Men kjekt det også. Fikk lyst til det ❤
 
Det betyr altså at jeg har snart liggi på sofaen 1 uke. Så selv om man ikke har spist snop(før i dag), har man drukket mye te med honninh og ikke bevegd seg, så frykter veiing i morgen.

God bedring! Ikke greit å være syk:(
 
Jeg kan prøve å ta lederansvaret, oftest går leggingen av mini greit og han har slokna i god tid før ni. Som regel funker det at mannen tar over etter at puppene er tom. :p.
Hei, er du lagleder fra denne uken av? Vil bare opplyse om at tallene skal til meg (forrige uke var Avocado vikar) :)
 
Det betyr altså at jeg har snart liggi på sofaen 1 uke. Så selv om man ikke har spist snop(før i dag), har man drukket mye te med honninh og ikke bevegd seg, så frykter veiing i morgen.

God bedring! Får satse på det går bedre enn frykta, men sykdom får en ikke gjort noe med. Vært der selv!
 
300 gram ned. Ikke så mye, men det går ganske jevnt ned iallefall. :)
 
Back
Topp