Hvordan går det?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Nå begynner disse små å bli ganske stor!

Hvordan går det med dere?

Er vel gjerne flere som har fått en til nå? Eller kanskje venter en til?

Her koser vi oss fortsatt hjemme, frem til august, da skulle jeg egentlig begynne å jobbe fult igjen, men nå ser det ut som det kommer ett lite nurk til i oktober om alt går bra!
 
Ja, nå er de ikke babyer lenger. Selv om det vokser til, har ikke jenta mi fått så mye hår enda også er hun egentlig ganske "babyface", men nå i det siste er det naturlig nok bare tydeligere og tydeligere at hun er et lite barn! Hun koser seg i barnehagen hver dag og lærer masse! Men jeg aner starten på trassalderen. Og kjenner at jeg virkelig får testet tålmodigheten for tiden. Ellers nekter hun å sove i senga si og godtar kun å sove i vogn. Det føles litt rart å la henne sove i den hele natta, men hva gjør man ikke for søvn. Noen andre som sliter med at ungenes søvn for tiden? Er det ikke noe greier i 18 måneders-alderen?

I likhet med Rimfrost92 venter jeg også en liten til i oktober.
 
Grattulerer til dere:)
Her kom 5 og sistemann i november :)
Ellers er juligutten enda hjemme sammens med meg og lillebror mens pappan jobber noen dager i uka:)
Ingen dager er kjedelig kan man si:hilarious:
 
Her har vi travle dager! Frøkna starta i barnehagen over nyttår og jeg begynte på jobb etter nesten 1,5 år borte. Hun storkoser seg i barnehagen og det er en fryd å se henne utvikle seg. I kveld pussa hun tenner og vaska håret sitt selv liksom, hva skjedde med babyene våre?! Hun er ei bestemt lita kruttønne, men møter visst de andre barna i bhg med et stort glis og en klem hver eneste morgen. Jeg og sambo er så smått begynt å planlegge nestemann, men hodet og kroppen min er forstatt ikke helt klart for en graviditet til.
 
Her er det også travle dager, mini trives i barnehagen og vi voksne er fullt opptatt med hver vår jobb. Vi håper det ikke tar for lang tid før det kommer en lillebrøster , etter at vi mistet i uke 12+4 i desember.
 
Her er det også travle dager, mini trives i barnehagen og vi voksne er fullt opptatt med hver vår jobb. Vi håper det ikke tar for lang tid før det kommer en lillebrøster , etter at vi mistet i uke 12+4 i desember.
Lillebrøster faktisk! Den var fin! Håper at nestemann klamrer seg❤
 
Travle tider.
Jobbet 100% frem til nå i februar gikk ned til 70%. Gravid med jente i magehuset:Heartred noe som ikke var planlagt akkurat. Men tar imot det som kommer :Heartbigred
Eldste snupp er i bhg, begynte der i desember :)
Men skal desverre slutte nå i mars.. pga vi flytter :sorry:

Vært mye sykdom på nyåret..
Jeg har hatt vannkopper for en ukes tid siden. Snupp har hatt omgangssyke. Så har det gått i falsk krupp å øvre luftveisinfeksjon..

Men alt i alt går det jo bra ;) nå gjenstår det bare å pakke alt og få ned alt og gjøre klart til flytting :wacky:
 
Her står alt bra til! Mini blir opppgradert til storebror om 10 uker ca :)
Kommer til å bli knalltøft, er så usikker på hvordan den snille gode gutten min vil håndtere å dele tiden med en til.... skal være så ærlig å si at han er bortskjemt på all tid og nærhet, så skal bli vanskelig for oss begge når nr 2 kommer. Jeg er i praksis alenemor da vi driver og totalrenoverer hus, som må være klart til å bo i om 6 uker! Vi er langt unna å kunne bo der pr dd enda :eek:
 
Her vurderer vi å starte prøvingen av nr 2. Enten desember eller januarbarn. Ellers må det bli juni barn pga pappan har en svært viktig eksamensperiode. Mange tanker på om vi skal starte prøving av søsken eller ikke. Vi sover fortsatt ikke gjennom natta. Ammer mye enda. Lille trives i bhg da. Men vil vi ha overskudd til en til :) hvem vet. Men er jo i såfall lenge til termin så han vokser jo fort.
 
Her står alt bra til! Mini blir opppgradert til storebror om 10 uker ca :)
Kommer til å bli knalltøft, er så usikker på hvordan den snille gode gutten min vil håndtere å dele tiden med en til.... skal være så ærlig å si at han er bortskjemt på all tid og nærhet, så skal bli vanskelig for oss begge når nr 2 kommer. Jeg er i praksis alenemor da vi driver og totalrenoverer hus, som må være klart til å bo i om 6 uker! Vi er langt unna å kunne bo der pr dd enda :eek:

Gratulerer til dere! Ja, kjenner på den følelsen! Er veldig spent på hvordan jenta mi kommer å takle det å ikke være alene om å få omsorg og oppmerksomhet. Hun er jo lille stjerna mi, og selv syns jeg det er overveldende og rart at det skal komme en til! Har hjertet mitt plass til fler liksom?? Jeg velger å tro det da

Masse lykke til med boligen!
 
Gratulerer til dere! Ja, kjenner på den følelsen! Er veldig spent på hvordan jenta mi kommer å takle det å ikke være alene om å få omsorg og oppmerksomhet. Hun er jo lille stjerna mi, og selv syns jeg det er overveldende og rart at det skal komme en til! Har hjertet mitt plass til fler liksom?? Jeg velger å tro det da

Masse lykke til med boligen!

Haha, har jeg faktisk undret meg over også:hilarious: kan ikke forstå at man blir like glad i alle barna man får:hilarious: det virker nemlig så overveldende!
Når har du termin?
 
Her går det i ett med to som definitivt er travle ;) Storesøster på 3,5 er inne i "hvorfor det" perioden og skal vite ALT, utrolig herlig :Heartred Lillebror er en apekatt, som er høyt og lavt, og har virkelig fått dreisen på språket etterhvert. Skulle svært gjerne hatt en til, men alder og travle hverdager gjør at vi ser at det holder (tror jeg ;)).

Min opplevelse er at du blir uendelig glad i begge barna dine, men på forskjellige måter. Begge er like mye verdt, og du elsker begge like mye, men det oppleves annerledes. Kanskje fordi behovene deres er annerledes nå, vanskelig å forklare.
 
Back
Topp