Flere som er utålmodige nå?

Hgl90

Blir kjent med forumet
Flere enn meg som begynner å bli utålmodige nå?
39+5 i dag, og merker at jeg leter etter det minste tegn på at fødsel skal starte, men så langt har det bare vært kynnere/maserier og masse nedpress. Jordmor sa også at han ligger langt nede i forhold til at det er nr.2, så er jo lov å håpe på at ting skal skje snart

Hva med dere? Hvor langt er dere på vei? Kjenner dere tegn til at fødsel nærmer seg?
 
40+0 i dag og er ekstremt lei nå. Leter også etter alt av tegn til at fødsel er rundt hjørnet :p Har gått med menssmerter, nedpress og maserier i to-tre uker nå og er veldig sliten.
 
Synes naturen har litt dårlig sans for humor rundt fødsel. De som er mest utålmodige og klare får fort overtid virker det som, mens for oss som tenker at permisjon uten baby i 3 uker pluss høres kjekt ut så skal de liksom ut i uke 37 eller før :p tulleopplegg!
 
Åh, det er harde dager. 39+4 her og jeg er så tung som en hval!
Lillesøster kom ei uke før tiden, så var litt innstilt på det denne gangen og... Men ser ut som om jeg må smøre meg med tålmodighet. Hadde dog vært kult om hun kom 19.02.19 da, pga datoen... men jeg er sååå lei!
 
39+6 og er også drittlei og leter etter tegn over alt. Har dog vært på sykehuset i dag å fått vite at det er 3 cm åpning og nesten avflatet. Ble tøyd litt så håper det hjelper på å få ting skikkelig i gang og ikke bare maserier :) Har ellers fått dato for igangsetting og det hjelper på utålmodigheten :D
 
Åh, det er harde dager. 39+4 her og jeg er så tung som en hval!
Lillesøster kom ei uke før tiden, så var litt innstilt på det denne gangen og... Men ser ut som om jeg må smøre meg med tålmodighet. Hadde dog vært kult om hun kom 19.02.19 da, pga datoen... men jeg er sååå lei!


Den datoen har jeg også reservert :D

Men nå gir jeg bæng, så lei. Bare å komme nå :) 38+1 i dag. Sååå klar :)
 
40+0 i dag og er ekstremt lei nå. Leter også etter alt av tegn til at fødsel er rundt hjørnet :p Har gått med menssmerter, nedpress og maserier i to-tre uker nå og er veldig sliten.

Håper fødselen er like rundt hjørnet for deg. Det er slitsomt med disse smertene/nedpress. Spesielt når det ikke går over til ordentlige rier :p
 
Er 38+1 i dag (førstegangs) og har blanda kjensler. Eg kunne tenkt meg å møte han no, men samtidig er da godt å nyte dei rolege dagane :angelic: Ellers så kjenner eg på nedpress, kynnere og besøker toalettet ofte... :hungover: Skal til jordmor i morgen :)
 
Ah, en hel dag med omgangsyke. Kynnere som kom med 10 min intervall og varte i 40 sek. Forsmak på fødselen si...
Blir godt å få slappet av, få næring, sovet og kommet meg litt før fødselen nå!
 
Ah, en hel dag med omgangsyke. Kynnere som kom med 10 min intervall og varte i 40 sek. Forsmak på fødselen si...
Blir godt å få slappet av, få næring, sovet og kommet meg litt før fødselen nå!

God bedring! Håper du kommer deg før fødselen! :)
 
40+4 og veldig klar for fødsel nå. Ikke spesielt oppløftende å få beskjed om at det ikke blir igangsettelse heller.
 
Føler med deg. 40+3 her, og ingenting som tilsier at han vil ut i dag heller o_O
Huff, det er så tungt nå. Føler meg veldig motløs, nesten sluttet å håpe på at det skjer noe før overtidskontrollen :( Og samtidig så virker det som om hele omverden føder hele tiden. Får håpe vi begge får gå i fødsel snart :Heartred
 
40+4 og veldig klar for fødsel nå. Ikke spesielt oppløftende å få beskjed om at det ikke blir igangsettelse heller.

Å det kan jeg tenke meg ikke er noe særlig lystbetont å få høre :( Får håpe fullmånen slår inn å setter igang hele hurven her inne snart :) ♥️
 
Å det kan jeg tenke meg ikke er noe særlig lystbetont å få høre :( Får håpe fullmånen slår inn å setter igang hele hurven her inne snart :) ♥️
Nesten så en begynner å vurdere heksekraft vettu når ingenting annet funker :p
 
Huff, det er så tungt nå. Føler meg veldig motløs, nesten sluttet å håpe på at det skjer noe før overtidskontrollen :( Og samtidig så virker det som om hele omverden føder hele tiden. Får håpe vi begge får gå i fødsel snart :Heartred

Høres akkurat ut som meg! Føler "alle" har fått før termin denne vinteren, og så kommer vi og går overtid :meh:
 
Å det kan jeg tenke meg ikke er noe særlig lystbetont å få høre :( Får håpe fullmånen slår inn å setter igang hele hurven her inne snart :) ♥️

Haha, det høres ut som svigermor! Hun overbevist om at lillebror kommer til fullmånen :p
 
Back
Topp