Skravletråd Blåveis

Der røk jeg:(

Vi kicket ass på utfordringen, da! Wohoo;)
 
Ja, vi klarte oss bra der! :D Superkjipt å miste deg da, men regner med du hiver deg med i wildcard? :happy:

Ja! Gøy det:D

Tja, har ikke helt forstått poenget med wildcard, egentlig, er det kun vekt som betyr noe?
 
Ja! Gøy det:D

Tja, har ikke helt forstått poenget med wildcard, egentlig, er det kun vekt som betyr noe?
Wildcard sammen med meg da du.

Bare vekt ja, poenget er at en i wildcard får komme inn igjen i selve krigen etter en stund.
 
Bra jobba med utfordringen da dere!! Leit at vi har mistet så mange, men håper vi klarer å hente oss inn både vi som er igjen og dere i Wildcard :) Har ikke vært så flink her i det siste, har vært så mye styr rundt forsøk og sykdom og diverse.. Men NÅ blir det litt mer forutsigbart her, og jeg skal skjerpe meg, jeg lover! Neste gang havner vi ikke sist, jenter :Heartred
 
Wildcard sammen med meg da du.

Bare vekt ja, poenget er at en i wildcard får komme inn igjen i selve krigen etter en stund.

Var det noe med at wildcard også kan bli med på utfordringene til slutt?
 
Var det noe med at wildcard også kan bli med på utfordringene til slutt?

Wildcard hadde sist runde egene utfordringer for gøy.

I tillegg tas en (den som har gått ned mest dersom det er mer enn en som har fulgt opp vekt hver uke) inn i krigen på laget sitt igjen når det er ca 20 igjen totalt. Og en tas inn når de er sånn 6-7 stykket igjen eller noe sånn. Når det er slutt på lag.
 
Wildcard hadde sist runde egene utfordringer for gøy.

I tillegg tas en (den som har gått ned mest dersom det er mer enn en som har fulgt opp vekt hver uke) inn i krigen på laget sitt igjen når det er ca 20 igjen totalt. Og en tas inn når de er sånn 6-7 stykket igjen eller noe sånn. Når det er slutt på lag.

Hadde vært fint med utfordring også, ja:)

Spennende, det da.

Jeg vil være med i wildcard med deg. Selv om vi røk ut, kan vi fortsatt være engasjerte og stå på og lure i kulissene:D
 
Bra jobba med utfordringen da dere!! Leit at vi har mistet så mange, men håper vi klarer å hente oss inn både vi som er igjen og dere i Wildcard :) Har ikke vært så flink her i det siste, har vært så mye styr rundt forsøk og sykdom og diverse.. Men NÅ blir det litt mer forutsigbart her, og jeg skal skjerpe meg, jeg lover! Neste gang havner vi ikke sist, jenter :Heartred

Jeg sier bare stå på! Har troen på dere:)
 
Jeg blir med i wildcard:D Og dere som er igjen, bare å gi jernet:)

Så bra!! :D

Skal ta et godt grep til uka, nå har forkjølelsen endelig gitt seg! Harker enda, men mest om morgenen til jeg har kommet i gang. :) Har ikke hatt energi til å lage skikkelige måltider siste halvannen uka. Men nå blir det tilbake til den fine rutina jeg hadde i starten av januar.

Vi få som er igjen får bare gjøre så godt vi kan, og se om vi klarer å motivere hverandre videre. :happy:
 
Så bra!! :D

Skal ta et godt grep til uka, nå har forkjølelsen endelig gitt seg! Harker enda, men mest om morgenen til jeg har kommet i gang. :) Har ikke hatt energi til å lage skikkelige måltider siste halvannen uka. Men nå blir det tilbake til den fine rutina jeg hadde i starten av januar.

Vi få som er igjen får bare gjøre så godt vi kan, og se om vi klarer å motivere hverandre videre. :happy:


Fin plan ❤

En av dere fem bør vel være lagleder?
 
Ideelt bør dere klare å sinne en lagleder ja, en so mklarer å summere fem tall og fem tall til, trekke et enefra det andre og regne prosent som man gjør med sin egen vekt og sende på pm tl krigleder. Det er ikke så vanskelig. Jeg bruker et regneark fordi mitt hode liker regneark, jeg er kontorrotte og jobber med regneark hver dag, men kalkulator, med mindre du er god i hoderegning, gjr nytten like godt. Summer vekt på de fem. Denne uken og neste og regn forskjellen på seg selv

Dersom noen trekker seg, summers bare de fire andre. Dersom noen ikke leverer i tide regnes de som å ha stått stille, er med på summeringen men ryker uansett.
 
Oi, her skjedde det ting i helgen. Jeg har blitt syk så har ikke fulgt med. Så synd at vi har blitt så fp
 
Når er det fristen for å levere inn tallene for lagleder er?
 
Oi, her skjedde det ting i helgen. Jeg har blitt syk så har ikke fulgt med. Så synd at vi har blitt så fp

God mandag:) Jeg er ute av laget, men på wildcard. Det er gjennomsnittet som betyr noe, så bare kjør på❤
 
Mener du hver fredag kveld? Jeg vet dessverre ikke. Vil du være lagleder?:)

Ja, på kvelden. Vil egentlig ikke, men det er ikke sikkert noen andre vil heller - og noen må da gjøre det. :p
 
Ja, på kvelden. Vil egentlig ikke, men det er ikke sikkert noen andre vil heller - og noen må da gjøre det. :p

Siden frist for innlevering er kl. 19, må man ihvertfall ha rimelig tid til å regne ut osv. Det beste er om alle på laget kan gjøre ferdig utfordring torsdag kveld og vekt fredag morgen og tidligst mulig:)
 
Back
Topp