Skravletråd

Mhm ;) Jeg teller nå ned til at det begynner å flytte jenter inn i termingruppen for november, for da føler jeg vi er ett steg i riktig retning :rolleyes: Etter det teller jeg ned til kontroll hos jordmor, så til blodprøver hos legen, så ultralyd osv osv :hilarious:
Åh, ja! Jeg har en egen app, der det telles ned til div. Ting... :DScreenshot_20190210-210416.jpg
 
Jeg er sånn nervevrak for imorgen. Tok hcg blodprøve på fredag (4+0) den kom på 65. De hadde vist praksis om å ta to hcg målinger hvis første verdien kom på under 100. Testene mine har steget siden fredag...men er helt paranoid for at de skal klage på stigningen imorgen
 
Jeg er sånn nervevrak for imorgen. Tok hcg blodprøve på fredag (4+0) den kom på 65. De hadde vist praksis om å ta to hcg målinger hvis første verdien kom på under 100. Testene mine har steget siden fredag...men er helt paranoid for at de skal klage på stigningen imorgen

Kjenner følelsen. Er nervevrak selv her, tid for TUL i morgen, og jeg har en ekstremt dårlig følelse. Hater det!

Masse lykke til med blodprøve i morgen!
 
Kjenner følelsen. Er nervevrak selv her, tid for TUL i morgen, og jeg har en ekstremt dårlig følelse. Hater det!

Masse lykke til med blodprøve i morgen!
Lykke til på TUL i morgen <3
 
Jeg er sånn nervevrak for imorgen. Tok hcg blodprøve på fredag (4+0) den kom på 65. De hadde vist praksis om å ta to hcg målinger hvis første verdien kom på under 100. Testene mine har steget siden fredag...men er helt paranoid for at de skal klage på stigningen imorgen
Lykke til :Heartred
 
Kjenner følelsen. Er nervevrak selv her, tid for TUL i morgen, og jeg har en ekstremt dårlig følelse. Hater det!

Masse lykke til med blodprøve i morgen!
Håper magefølelsen din tar feil og du ser en flott spire inni der. Klem
 
Veldig mange, begynner å miste tellingen, men ligger vel på 9-10 nå.
Oi ja det var mange, ja da forstår jeg du fort blir redd. Håper du klarer å få sovet inatt❤ så ønsker jeg deg masse lykke til imorgen. Håper du ser en fantastisk liten spire inni der. Klem ❤
 
Back
Topp