Der tror jeg det var over for meg.....

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Siden torsdag har jeg hatt små blødninger og brun utflod. I dag fikk jeg mer rødt blod på papiret:(. Fikk bestillt meg ul til i morgen tidlig så får bare krysse fingrene , men har en veldig dårlig følelse! Er veldig veldig lei meg og vil bare grave meg ned under dyna. Håper alle andre oktoberspirer klamrer seg fast:Heartred
 
Uff :( Håper at alt står fint til, og at det bare er skjøre slimhinner eller noe :Heartred
 
Siden torsdag har jeg hatt små blødninger og brun utflod. I dag fikk jeg mer rødt blod på papiret:(. Fikk bestillt meg ul til i morgen tidlig så får bare krysse fingrene , men har en veldig dårlig følelse! Er veldig veldig lei meg og vil bare grave meg ned under dyna. Håper alle andre oktoberspirer klamrer seg fast:Heartred

Huff :Heartred Håper det går bra med både deg og spira, og at blødningene er ufarlige :Heartred
 
Huff, ikke hyggelig å lese. Skjønner hvordan du har det. Krysser fingrene for at du tar feil!
 
Håper du får en positiv overraskelse i morgen! :Heartred
 
Uff nå fikk jeg vondt av deg :( Krysser fingrene for at det er ufarlige blødninger :Heartred
 
Uff, så trist å lese :( krysser alt for at det er falsk alarm :Heartred
 
Legger ut denne til deg også, og sender samtidig en klem!!:)

DzM
 
Noen andre her som har opplevd blødning , men at ting har vært i orden?

Ja, med førstemann. Blødde til og fra helt frem til cirka uke 24. Han er 3,5 år nå. Fikk aldri svar på hvorfor jeg blødde, men det er visst sånn som kan skje :Heartred
 
Huff. Håper også det bare er falsk alarm. Lykke til❤️
 
Tusen takk:happy:
Blødningen har stoppet, kommer bare brun utflod ( sorry detaljer). Kan inne gjøre annet enn å vente til i morgen . Håper så inderlig alt er Ok.

Da er det slettes ikke utenkelig at dette kan være blandt de 80% som går helt fint!!:) Jeg blødde noe friskt blod i første svangerskap, uten at det var noe galt.
 
Uff, det var leit å lese :( Jeg opplevde også blødninger i første svangerskap, og sønnen min blir 6 år til sommeren ;) Håper du får noen positive svar i morgen :Heartred
 
Skal på medicus i morgen, privat men en helt fantastisk oppfølging. Sendte inn en melding på deres hjemmeside at jeg ville bestille en tidlig ul pga blødning. En time etterpå ( på en søndag) ringer en kjempe snill dame for å høre hvordan det går med meg, og lurer på om jeg ville komme mandag siden jeg sikkert var litt usikker og redd. Helt fantastisk spør du meg.
 
Skal på medicus i morgen, privat men en helt fantastisk oppfølging. Sendte inn en melding på deres hjemmeside at jeg ville bestille en tidlig ul pga blødning. En time etterpå ( på en søndag) ringer en kjempe snill dame for å høre hvordan det går med meg, og lurer på om jeg ville komme mandag siden jeg sikkert var litt usikker og redd. Helt fantastisk spør du meg.

Så fantastisk! Krysser fingrene for at undersøkelsen går fint, veldig bra at du fikk komme raskt til så du slipper å gå og gruble for lenge.
 
Back
Topp