Ferie i år?

Krysser fingre for deg, høres deilig ut med ferie i Spania :)

Ja, denne ferien er planlagt i et par år nå, reiser hele storfamilien. Så det var viktig for meg å være så veldig nærme termin når vi reiste. Er jo ganske langt på vei i juli, men må bare håpe det går fint!
 
Ja, denne ferien er planlagt i et par år nå, reiser hele storfamilien. Så det var viktig for meg å være så veldig nærme termin når vi reiste. Er jo ganske langt på vei i juli, men må bare håpe det går fint!
Ja, du er vel helt i grensen da for å få lov til å reise med fly?
Høres veldig koslig ut med ferietur sammen med storfamilien :)
 
Ja, du er vel helt i grensen da for å få lov til å reise med fly?
Høres veldig koslig ut med ferietur sammen med storfamilien :)

Ser ut til at det er lov til å fly frem til uke 36, faktisk. Men, lurt med legeerklæring etter uke 28 :happy: ja, det blir en koselig tur! Mange jevngamle barn som reiser
 
Bilferie er iallefall det som frister minst for min del som gravid. Hvor i Nord-Norge har dere tenkt å dra?

Haha, det er sant.. Vi skal finne på noe sammen med ett par i familien. Vi sakket om å dra "sammen", kjører hver vår bil og sover i hver vår lavvo da :p Vi hadde en bilferie med lavvo, bare oss og ungene, for to år siden. Og den turen var helt fantastisk. Så håper vi kan gjøre noe lignende igjen. Men venter med å planlegge til vi har fortalt om graviditeten, må vel legge inn noen forandringer tenker jeg :)
 
Bilferie er iallefall det som frister minst for min del som gravid. Hvor i Nord-Norge har dere tenkt å dra?

jeg svarte vel egentlig ikke på spørsmålet ditt :p Vi har ikke bestemt oss for hvor enda :p nordligste jeg har vært er vel lierne..og det er ikke særlig langt nord! :p
 
Haha, det er sant.. Vi skal finne på noe sammen med ett par i familien. Vi sakket om å dra "sammen", kjører hver vår bil og sover i hver vår lavvo da :p Vi hadde en bilferie med lavvo, bare oss og ungene, for to år siden. Og den turen var helt fantastisk. Så håper vi kan gjøre noe lignende igjen. Men venter med å planlegge til vi har fortalt om graviditeten, må vel legge inn noen forandringer tenker jeg :)
Det hørtes veldig koslig ut å dra sånn sammen med en familie til:)
 
jeg svarte vel egentlig ikke på spørsmålet ditt :p Vi har ikke bestemt oss for hvor enda :p nordligste jeg har vært er vel lierne..og det er ikke særlig langt nord! :p
Jeg bor i nord-norge, anbefaler lofoten evt Vesterålen. Veldig vakkert. Men vi har også mange andre vakre steder her i nord:)
 
Ja, jeg synes også det er vanskelig å planlegge når man ikke vet hvordan formen er. Har du ikke sommerferie fra jobb
Jo har sommerferie fra jobb da jeg er lærer Men jeg jobber ikke full tid og hadde håpet på å øke foreldrepengegrunnlaget. Derfor håper jeg på at jeg er i form til å jobbe noen uker i begynnelsen av sommeren :happy:
 
Vi er så heldige at vi bor i en nydelig sommerby og et fantastisk øyrike , så her blir det nok hjemmeferie med båt,holmeturer og kos :Heartred mulig det blir en uke et eller annet sted tatt litt på sparket hvis været blir dårlig, men blir det i nærheten av i fjor er det faktisk best hjemme :love7
Høres herlig ut :)
 
Jeg bor i nord-norge, anbefaler lofoten evt Vesterålen. Veldig vakkert. Men vi har også mange andre vakre steder her i nord:)
Takk for tips! :) Det skal jeg ta med inn i planleggingen :)
 
Her blir det en to ukers sydentur nå,og en uke i Danmark i juli.
Har fått flyforbud etter uke 18,grunnet nesten prematur fødsel med forrige ❤
 
Vi skal en uke til syden når jeg er i uke 30. Skulle gjerne reist noen uker tidligere, men det var det tidligste jeg kunne få fri fra jobb. Har aldri vært gravid før, så bet ikke hva jeg går til, men håper jeg fortsatt er i OK form da :)
 
Vi skal en uke til syden når jeg er i uke 30. Skulle gjerne reist noen uker tidligere, men det var det tidligste jeg kunne få fri fra jobb. Har aldri vært gravid før, så bet ikke hva jeg går til, men håper jeg fortsatt er i OK form da :)
Hvor i syden skal dere reise ?
 
Hvor i syden skal dere reise ?

Vi har ikke bestilt enda, men har lyst til å dra til Italia eller Kroatia. Satser på at det ikke er alt for varmt der i slutten av juni. Det er jo deilig med en siste kjærestetur til varmere strøk før babyen melder ankomst :)
 
Vi har ikke bestilt enda, men har lyst til å dra til Italia eller Kroatia. Satser på at det ikke er alt for varmt der i slutten av juni. Det er jo deilig med en siste kjærestetur til varmere strøk før babyen melder ankomst :)
Høres herlig ut med kjærstetur :)
 
Back
Topp