Hvordan har det gått på TUL

Ikke meg du spurte, men svarer for min egen del! Jeg ble målt til 2,2 cm da jeg var 8+5 :):Heartred

Takk for svar! Min var 1,3 cm- og de mente det tilsvarte 7+3 ( selv trodde jeg at jeg var 7+6). Litt interessant, ettersom det virker til å være litt ulike målinger :happy:
 
Tul i dag, gikk veldig fint. Flyttet en dag frem, så vi er 7+5 i dag. :)
 
Takk for svar! Min var 1,3 cm- og de mente det tilsvarte 7+3 ( selv trodde jeg at jeg var 7+6). Litt interessant, ettersom det virker til å være litt ulike målinger :happy:

Jeg var på UL 6+4 også og ble da målt til 0,68 cm :) Så høres jo riktig ut med din måling 7+3! De hadde nok også sagt noe om det var store avvik! Der jo så små i starten så er vel ikke det letteste å måle heller:wacky:
 
Jeg var på UL 6+4 også og ble da målt til 0,68 cm :) Så høres jo riktig ut med din måling 7+3! De hadde nok også sagt noe om det var store avvik! Der jo så små i starten så er vel ikke det letteste å måle heller:wacky:

Jada, men jeg trodde jeg var 7+6. Men hun sa at det ikke hadde noe å si. Ny UL uke 11-12 :angelic:
 
Pga høy produksjon av anti-kardiolipid som ender med at blodet lager mye små blodpropper.
Albyl-E er vanlig å få ved gjentatte aborter selvom man ikke får påvist grunn til å bruke det. Jeg bruker Albyl-E og Fragmin.
Håper spira de sitter denne gangen:dummy1::dummy:
Jeg startet på Albyl -E og Klexane forrige fredag mot det samme som du sier. Hater å ta sprøyter på meg selv hver dag.. men må bare holde ut. Er 7+4 i dag og Spira klamrer seg fortsatt fast. Ny ultralyd om en uke for oppfølging
 
Jada, men jeg trodde jeg var 7+6. Men hun sa at det ikke hadde noe å si. Ny UL uke 11-12 :angelic:

Bare å telle dagene:p Har hatt litt ektra oppfølging, så derfor en del UL på meg. Har neste på mandag 11+2 og tror kaaanskje det blir siste før ordinær! Hvis jeg greier det:hilarious:
 
Var idag, siste før oul. Fikk se en liten baby og ble målt til like langt som jeg har reknet ut selv, 11+0. Var gøy å se en liten en som sprella og var i full aktivitet:love7
 
Bare å telle dagene:p Har hatt litt ektra oppfølging, så derfor en del UL på meg. Har neste på mandag 11+2 og tror kaaanskje det blir siste før ordinær! Hvis jeg greier det:hilarious:

Ja, jeg teller som bare det.. haha. Fryktelig slitsomt egentlig. Skulle ønske jeg bare klarte å glede meg over graviditeten, kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett. Jeg tenker også at den siste blir mellom 11-12, eller- frister litt med en i uke 14 og :shy::shy:
 
Jeg startet på Albyl -E og Klexane forrige fredag mot det samme som du sier. Hater å ta sprøyter på meg selv hver dag.. men må bare holde ut. Er 7+4 i dag og Spira klamrer seg fortsatt fast. Ny ultralyd om en uke for oppfølging
Var du på ultralyd i dah? Er også 7+4 i dag. Skal på ultralyd på mandag. Nå har jeg hanske mange dårlige erfaringer. Embryo viste lite vekst mandag denne uka så jeg har ikke store forhåpningwe
 
Takk for svar! Min var 1,3 cm- og de mente det tilsvarte 7+3 ( selv trodde jeg at jeg var 7+6). Litt interessant, ettersom det virker til å være litt ulike målinger :happy:
Min 7+1 målte ca 7 mm, og det mente min gyn var helt innafor. Jeg synes det høres litt lite ut da, men han var heelt avslappa på det. Så det virker som disse målene kan tas litt med en klype salt :) (Selv om jeg ærlig må innrømme at det er vanskelig å slå seg helt til ro med det..)
 
Min 7+1 målte ca 7 mm, og det mente min gyn var helt innafor. Jeg synes det høres litt lite ut da, men han var heelt avslappa på det. Så det virker som disse målene kan tas litt med en klype salt :) (Selv om jeg ærlig må innrømme at det er vanskelig å slå seg helt til ro med det..)

Er det jeg synes er så rart. Alt man skal bekymre seg for, og det på tross av at de med ekspertisen ikke er bekymret. Satser på at det går bra med oss alle, de sier jo at det er stor sannsynlighet når man har sett hjertet banke :Heartred
 
Vi var på tidlig ul 8+6 ❤
Vi fikk se hjerte og en liten krabat på rundt to cm som sparket og vinket rundt med hendene.
Vi fikk også se at de hadde vært to,men den andre ble bare 5 uker og 6 dager...Veldig veldig rart å oppleve.
Vi skal på ny ul om 2 uker rett før vi reiser på ferie :)
 
Er det jeg synes er så rart. Alt man skal bekymre seg for, og det på tross av at de med ekspertisen ikke er bekymret. Satser på at det går bra med oss alle, de sier jo at det er stor sannsynlighet når man har sett hjertet banke :Heartred
Ja, det er litt irriterende å kunne litt for mye om dette temaet fra før :laughing002 Og sikkert være litt for opptatt av detaljer :p Nei, vi får håpe alt går bra helt til termin for oss, ja ❤️
 
Var du på ultralyd i dah? Er også 7+4 i dag. Skal på ultralyd på mandag. Nå har jeg hanske mange dårlige erfaringer. Embryo viste lite vekst mandag denne uka så jeg har ikke store forhåpningwe
Nei var forrige fredag da jeg var 6+4. Fikk da høre hjertelyd. Veldig nervepirrende og vente til neste ultralyd... tenker det er positivt så lenge jeg ikke starter å blø, men har opplevd MA tidligere og da hadde jeg gått rundt å trodd jeg var gravid i flere uker før jeg fant ut det ikke var noe liv der:/ krysser fingrene for at du får høre et hjerte nå på mandag:Heartbigred
 
Var igjen idag, og apparatet er fremdeles ikke så mye å skryte av, så bildet var ikke så veldig tydelig. Fikk sett hjerteslag og så fikk vi sett den lille sprette rundt inni der. For en herlig følelse, gleder meg til gjensyn om en måned :Heartred
 
Var i dag og fikk se et bankende hjerte ❤️ Utrolig god følelse og nå kan jeg begynne å glede meg! 7+6 i dag :)
 
Back
Topp