Ferie i år?

Hva med å dra han med på en sånn "opplevelsestur"? Jeg var det ett år på mallorca, og en gang på lanzarote, det var alt annet enn kjedelig :happy:
Ellers er jo jentetur aldri feil ;)
Reiser bare dere to eller har dere med noen venninner med barn?
Vi reiser varme steder, bare ikke til typiske turistferieplasser. Blir også ofte byferie på oss.
 
Reiser bare dere to eller har dere med noen venninner med barn?
Vi reiser varme steder, bare ikke til typiske turistferieplasser. Blir også ofte byferie på oss.

Jeg å frøka reiser bare oss to, men vi blir alltids kjent med andre med barn der vi er. Aldri hatt en kjedelig tur enda :hilarious:
Har faktisk ikke kommet meg på storbyferie enda, det MÅ det bli en endring på i år! :D
 
Vi er så heldige at vi bor i en nydelig sommerby og et fantastisk øyrike , så her blir det nok hjemmeferie med båt,holmeturer og kos :Heartred mulig det blir en uke et eller annet sted tatt litt på sparket hvis været blir dårlig, men blir det i nærheten av i fjor er det faktisk best hjemme :love7
 
Høres langt ut å kjøre.. Tror jeg heller hadde leid bil der :hilarious: høres veldig koslig ut å få besøke svigermor, vi liker også å bruke ferie til å få ekstra tid med familie.

Så lurt, det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt at vi kunne leid bil. Det gjør jo muligens ting litt lettere :D Ja virker som en veldig lang kjøretur, så hopper ikke i taket av glede når jeg tenker på det :)
 
Blir kanskje bilferie på oss til nord-Norge. Veldig spent på om det lar seg gjennomføre med stor mage. Aldri vært glad i å sitte lenge i bil i tredje trimester i allefall! :p
 
Er sikkert veldig fornuftig :)

Nr 2 hadde termin uken før nr 3 nå har termin og den sommeren jeg var gravid med nr 2 ente vi opp med å måtte avlyse sydentur pga min dårlige form. Ikke noe godt verken for meg eller samboer. Så klok av skade legges det ikke store ferieplaner. Drar på hytta hvis formen tillater det eller tur til svigerforeldre som bor ved sjøen. Ungene trenger ikke mer enn et plaskebasseng i hagen for å ha en super dag så da legges lista deretter :p
 
Her blir det kun bruk av nærområdet og kysten. Kanskje en liten tur inn til Sverige men ikke langt. Må også se an formen og så må jeg kanskje jobbe noe..
 
Vi skal to uker til Spania. Håper på et like godt svangerskap som sist, slik at jeg faktisk greier å kose meg :happy:
 
Vi reiser to uker til Tyrkia i begynnelsen av juli, bestilt før positiv test :)
 
Vi skal forresten på pippifestivalen i skånevik i juli med hele familien (på min side), det gleder vi oss til! :D
 
Det ble dyreparken og hytte i Lillesand på oss en uke. Blir uvant med norges ferie og kjedelig å kjøre så langt, men dyreparken blir nok gøy for ungene :happy:
 
Jeg å frøka reiser bare oss to, men vi blir alltids kjent med andre med barn der vi er. Aldri hatt en kjedelig tur enda :hilarious:
Har faktisk ikke kommet meg på storbyferie enda, det MÅ det bli en endring på i år! :D
Høres flott ut:) begynte å leke meg med tanken om en sånn tur selv :)
Vi elsker storbyferier, alltid mye å se og finne på.
 
Vi er så heldige at vi bor i en nydelig sommerby og et fantastisk øyrike , så her blir det nok hjemmeferie med båt,holmeturer og kos :Heartred mulig det blir en uke et eller annet sted tatt litt på sparket hvis været blir dårlig, men blir det i nærheten av i fjor er det faktisk best hjemme :love7
Høres ut som dere er veldig heldige :) vi bor i nord Norge, greit å reise bort litt så man får oppleve litt varmere enn 15 grader :p
 
Blir kanskje bilferie på oss til nord-Norge. Veldig spent på om det lar seg gjennomføre med stor mage. Aldri vært glad i å sitte lenge i bil i tredje trimester i allefall! :p
Bilferie er iallefall det som frister minst for min del som gravid. Hvor i Nord-Norge har dere tenkt å dra?
 
Nr 2 hadde termin uken før nr 3 nå har termin og den sommeren jeg var gravid med nr 2 ente vi opp med å måtte avlyse sydentur pga min dårlige form. Ikke noe godt verken for meg eller samboer. Så klok av skade legges det ikke store ferieplaner. Drar på hytta hvis formen tillater det eller tur til svigerforeldre som bor ved sjøen. Ungene trenger ikke mer enn et plaskebasseng i hagen for å ha en super dag så da legges lista deretter :p

Ja, da gjør du ihvertfall lurt i å ikke legge så mange planer:) hvor gamle er storesøskene!?
 
Her blir det kun bruk av nærområdet og kysten. Kanskje en liten tur inn til Sverige men ikke langt. Må også se an formen og så må jeg kanskje jobbe noe..
Ja, jeg synes også det er vanskelig å planlegge når man ikke vet hvordan formen er. Har du ikke sommerferie fra jobb
 
Det ble dyreparken og hytte i Lillesand på oss en uke. Blir uvant med norges ferie og kjedelig å kjøre så langt, men dyreparken blir nok gøy for ungene :happy:
Det blir helt sikkert veldig bra, vi har mye flott å oppleve her i landet :)
 
Back
Topp