Ferie i år?

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Har dere planlagt ferie i år?
Hva og hvor har dere planlagt?
 
Vi har tenkt oss til Dyreparken med treåringen, og har kjøpt oss telt :woot: Får sjå an formen min, men viss vi får tak i ein skikkelig god luftmadrass kan det kanskje gå o_O
 
Vi vet ikke helt hva vi skal :p
Planen er enten hvalsafari i Lofoten eller å dra til Namsskogan familiepark :)
Men igjen, jeg vet hvordan bekkenet mitt blir jo lengre ut i svangerskapet vi kommer, men skal vell holde ut!
Så vurderer vi bare å holde oss hjemme å få oss en valp ❤️ Vi har en fantastisk natur å skjærgård her, så telttur på ei øy like utenfor har vi hvert år i hvert fall ❤️Å det kan en valp være med på :)
 
Har ikke planlagt noe enda. Jeg har en litt dum ordning på jobb som "krever" at jeg tar ut fire ferieuker i juli. Da vil jeg tro jeg er for gravid til å fly eller reise langt. Litt synd siden samboer er fra et annet land og vi som regel bruker feriene på å dra dit.

Så godt mulig vi blir hjemme stort sett, eller besøker litt familie bare :)
 
Vi håper på en tur til Bulgaria og til Nederland. Til Nederland håper jeg virkelig vi får til da moren til forloveden min bor der. Hun og mannen har besøkt oss et par ganger etter at jenta våres ble født i mai i fjor, så nå er det vår tur synes jeg. Men vi får se, har lurt på å kjøre men skal ha med baby og hund. Skulle gjerne tatt fly men buret får ikke plass i bilen deres når vi er kommet til Nederland.

Del gjerne erfaringer med litt lengre bilturer med hund og små barn om dere har noen på lur.
 
Blir kanskje en utenlandstur i mai også ferie på hytten i sommer (juli/aug) før det er ut i permisjon :)
 
Håpte på å få til en tur til Legoland med 6 åringen, men vi var på camping ved Bø sommarland for to år tilbake og det var helt fantastisk, så blir kanskje det igjen i år.
 
Klok av skade fra tidligere svangerskap lager jeg ikke planer før sommeren faktisk er her.
 
Vi skal til familien min på vestlandet i august. Søsterein min får ei jentene i juli og stebror ei jente i august :) :)

Se hvor mye som kommer igjen på skatt og feriepenger, men veldig lyst til å ta en tur til dyreparken. Snakket litt på syden også, men vi får se :) :)
 
Vi har tenkt oss til Dyreparken med treåringen, og har kjøpt oss telt :woot: Får sjå an formen min, men viss vi får tak i ein skikkelig god luftmadrass kan det kanskje gå o_O
Dyreparken høres veldig hyggelig ut. Høres ikke så fristende ut med telt og gravidmage da:p men blir sikkert greiere om du får ligge på en god luftmadrass :)
 
Vi vet ikke helt hva vi skal :p
Planen er enten hvalsafari i Lofoten eller å dra til Namsskogan familiepark :)
Men igjen, jeg vet hvordan bekkenet mitt blir jo lengre ut i svangerskapet vi kommer, men skal vell holde ut!
Så vurderer vi bare å holde oss hjemme å få oss en valp ❤️ Vi har en fantastisk natur å skjærgård her, så telttur på ei øy like utenfor har vi hvert år i hvert fall ❤️Å det kan en valp være med på :)
Alle planene deres høres veldig herlige ut. Jeg elsker Lofoten og da :) valp er jo herlig, bare mye jobb. Men morro for barna :)
 
Har ikke planlagt noe enda. Jeg har en litt dum ordning på jobb som "krever" at jeg tar ut fire ferieuker i juli. Da vil jeg tro jeg er for gravid til å fly eller reise langt. Litt synd siden samboer er fra et annet land og vi som regel bruker feriene på å dra dit.

Så godt mulig vi blir hjemme stort sett, eller besøker litt familie bare :)

Høres litt sånn ut som oss, vi har heller ikke klart å legge noen planer, og vurderer også å besøke familie. vanskelig når man ikke vet hvordan formen er så sent.
 
Alle planene deres høres veldig herlige ut. Jeg elsker Lofoten og da :) valp er jo herlig, bare mye jobb. Men morro for barna :)
Lofoten er herlig, å det er lenge siden jeg har vært der :) Å reise dit er også lettere da vi kan ta ferga fra Bodø, men til Namsskogan blir vell 10 timer i bil :facepalm:
Å valp tror jeg det må bli i tillegg uansett, jeg kjenner det på meg :p mest sannsynlig skal jeg nok ikke tilbake i jobb etter sommerferien, så passer fint med valp da :)
 
Vi håper på en tur til Bulgaria og til Nederland. Til Nederland håper jeg virkelig vi får til da moren til forloveden min bor der. Hun og mannen har besøkt oss et par ganger etter at jenta våres ble født i mai i fjor, så nå er det vår tur synes jeg. Men vi får se, har lurt på å kjøre men skal ha med baby og hund. Skulle gjerne tatt fly men buret får ikke plass i bilen deres når vi er kommet til Nederland.

Del gjerne erfaringer med litt lengre bilturer med hund og små barn om dere har noen på lur.
Høres langt ut å kjøre.. Tror jeg heller hadde leid bil der :hilarious: høres veldig koslig ut å få besøke svigermor, vi liker også å bruke ferie til å få ekstra tid med familie.
 
Håpte på å få til en tur til Legoland med 6 åringen, men vi var på camping ved Bø sommarland for to år tilbake og det var helt fantastisk, så blir kanskje det igjen i år.
Begge steder er veldig flott:) vi har også lyst at datteren vår skal få oppleve Legoland.
 
Back
Topp