Hvordan har det gått på TUL?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Det hadde kanskje vært hyggelig å ha en tråd hvor vi kan samle erfaringene våre fra TUL? Begynner vel å bli en del som har vært eller skal :)

Jeg var i dag 7+1. Dette var vår andre UL. Første var i sist uke 5+6. Jeg småblør litt og har mistet flere ganger før, så jeg får hyppig oppfølging. Men jamen var det et bankende hjerte der i dag også ❤️ Jeg fikk til og med høre det. Magisk! Litt liten da (knappe 7 mm), men legen sier den har vokst kjempefint siden sist uke og at det ikke er noe å bekymre seg for. Ny kontroll om en uke :)

20190206_100539.jpg

Hvordan har det gått med dere andre? ❤️ Evt. når har dere time til TUL?
 
Gratulerer med fin ul! :)
Har tul om 8 dager, vil da være 7+5.
 
Det hadde kanskje vært hyggelig å ha en tråd hvor vi kan samle erfaringene våre fra TUL? Begynner vel å bli en del som har vært eller skal :)

Jeg var i dag 7+1. Dette var vår andre UL. Første var i sist uke 5+6. Jeg småblør litt og har mistet flere ganger før, så jeg får hyppig oppfølging. Men jamen var det et bankende hjerte der i dag også ❤️ Jeg fikk til og med høre det. Magisk! Litt liten da (knappe 7 mm), men legen sier den har vokst kjempefint siden sist uke og at det ikke er noe å bekymre seg for. Ny kontroll om en uke :)

Vis vedlegget 287946

Hvordan har det gått med dere andre? ❤️ Evt. når har dere time til TUL?

Så godt å se!

Her jobbes det med å få time til ul neste uke.
 
Har time i morgen, er da 5+1 etter min egen beregning. Skal kartlegges hvor tett oppfølging jeg skal ha ettersom jeg hadde svangerskapsforgiftning sist å fødte i uke 26.
 
Så godt å se!

Her jobbes det med å få time til ul neste uke.
Ja, veldig godt å se. Roet meg en del hakk. Håper du får ordnet deg time i neste uke :)
 
Har time i morgen, er da 5+1 etter min egen beregning. Skal kartlegges hvor tett oppfølging jeg skal ha ettersom jeg hadde svangerskapsforgiftning sist å fødte i uke 26.
Lykke til! :)
 
Jeg skal på neste tirsdag, da er jeg 7+4. Begynner å komme nær tidspunktet det gikk galt sist da, så blir godt med en sjekk. Er heldigvis ting som er anderledes denne gangen, så ikke veldig bekymret, men blir godtmed litt mmer visshet
 
Jeg skal neste uke, egentlig mest for å se hvor langt på vei jeg er da dette kom som en overraskelse, har veldig ustabil syklus, men ifølge siste mens så skal jeg være 5+3 i dag.

Blir mulig en ultralyd i uke 12 og, men jeg vil og få ekstra oppfølging på sykehus pga høy bmi.
 
Har time i morgen, er da 5+1 etter min egen beregning. Skal kartlegges hvor tett oppfølging jeg skal ha ettersom jeg hadde svangerskapsforgiftning sist å fødte i uke 26.
Så bra at du får oppfølging :) kan jeg spørre hvordan det har gått med lille som ble født i uke 26? Kjenner flere som har født prematurt, det hsr heldigvis gått over all forventning <3
 
Jeg skal neste uke, egentlig mest for å se hvor langt på vei jeg er da dette kom som en overraskelse, har veldig ustabil syklus, men ifølge siste mens så skal jeg være 5+3 i dag.

Blir mulig en ultralyd i uke 12 og, men jeg vil og få ekstra oppfølging på sykehus pga høy bmi.
Så bra at du får oppfølging :) lykke til i neste uke :)
 
Gratulerer med fin ul :) jeg skal 20/2, bare to uker til. Gleder meg til å se hvor langt jeg er på vei :)
 
Jeg er 6+1 etter min regning men når ville dere anbefalt å dratt på tidlig UL er 6 år siden sist.
 
Hei!

Jeg laget en tråd helt over at som hetervåre ul_bilder. Kan kanskjevære fint å samle alle bildene der?
 
Var på tul i dag. 6+3 og så et bittelite bankende hjerte ❤️:D Mistet en gutt i uke 18 i høst, så får god oppfølging.
 
Herlig ❤️ Jeg har ikke ul før 8+2. Det føles ut som det er hundre år til :p
 
Jeg er 6+1 etter min regning men når ville dere anbefalt å dratt på tidlig UL er 6 år siden sist.
Hvis du er ute etter å se en liten minibaby, er det best å vente til uke 10-12. Men om du ønsker å bare se liv, anbefaler man vel gjerne fra uke 7 for å være helt sikker på å se hjerteaksjon :)
 
Back
Topp