Hvilke forventninger har du til morsdagen?

Forventer ingenting i grunn da det er en vanlig dag for min del i likhet med Valentines Day osv :happy: Men skjønner om folk feirer den :)Har fått mamma kaffekopp av ungene før så forventer ikke sånn sett å få noe . Har bursdag den 22 så kanskje ungene lager ett kort eller noe da istedet:happy:
 
Ingenting.. men pleier alltid få blomster fra barna og ei gave fra mannen.
 
Sambo kunne ikke gitt mer f i morsdag enn det han gjør, så her blir det nok ingwnting ;)
 
Nå har ikke mannen min for vane å gjøre noe ut av det.
Men her om dagen kunne jeg fortelle han at jeg forventet kaffe på senga, kake, blomster og gave. Det var jo det minste han kunne ordne (med en god dose fleip i stemmen). Så nå er jeg ganske spent egentlig. Forventer ingenting, men hadde jo vært et steg i riktig retning om han faktisk gjør noe :D
 
Ingen forventninger.

Mannen er vekkreist på jobb, og jeg tviler på at 5-åringen vet at det er morsdag. :knegg:

Min mor fikk kombinert bursdags-, og morsdagsgave nylig, så hun ringer jeg bare. Tenkte også å bake ei kake eller noen boller og ta med til svigermor på morsdagen.:)
 
Ikke mange det :) ungene er enda små. Gir en liten oppmerksomhet til min mor .
 
Ingen forventninger overhodet. Feirer ikke morsdag, så det er for meg en helt ordinær dag .
 
Har ingen forventninger. Da jeg og bf var sammen, glemte han alltid sånne dager, fordi han ikke var så opptatt av sånt. Nå er vi ikke sammen lengre og forventer fortsatt ingenting. Barna er så små enda, så jeg tror ikke de vet hva morsdag er en gang :p
 
Ingen forventninger:) Får vente i spenning og se om gubben husker den:hilarious:
 
Vi samles alltid med foreldrene og brødrene mine, samt familiene deres, til middag og kake.

Ellers har jeg ikke så store forventninger, sånn sett. Vet jeg får en liten gave og tegninger fra ungene:)
 
Jeg forventer at den blir glemt
 
Jeg vet ikke helt hva jeg kan vente meg, men håper jo på noe! Til farsdag (mens vi ventet på vår første) fikk han en joggebukse, kort og kake. Jeg håper på en liten oppmerksomhet, og at han kanskje står opp med vesla etter morgenamminga, så jeg får ligge litt for meg selv :)

Mamma får en blomsterbukett i år. Svigermor får ingenting da samboer ikke har vært vant til å markere disse dagene.
 
Forventer ingenting til meg selv:)
Tenner lys på grava til min mamma sammen med barna ❤️
 
Jeg regner med datteren min lager kort, ellers har jeg nok ingen forventning. Har kjøpt roser til min mor som hun skal få i morgen
 
Forventer ingenting. Ungene tegner en tegning ....også er det bare jeg som spiser kake....Så jeg har god unnskyldning for kake i morgen.
Er sammen med mamman min og mormor i morgen...Så blir trippel morsdag :)
 
Back
Topp