Hvorfor velger du eggdonasjon?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Vi opplever gjentagende MA der hjertet stopper mellom 7-8 uker.

Vi fikk dyrket eggene mine. 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm.

Jeg lurer på om det er noe galt med eggene mine siden de stopper å utvikle seg. Mannen nekter å prøve spermdonor hvis det også skulle vært et alternativ.

Hva er grunnen til at dere velger eggdonor?
 
Vi opplever gjentagende MA der hjertet stopper mellom 7-8 uker.

Vi fikk dyrket eggene mine. 3 av 4 egg ble befruktet av to sperm.

Jeg lurer på om det er noe galt med eggene mine siden de stopper å utvikle seg. Mannen nekter å prøve spermdonor hvis det også skulle vært et alternativ.

Hva er grunnen til at dere velger eggdonor?


Hei,

Vi valgte ED da jeg hadde veldig dårlig eggkvalitet. Vi hadde vært gjennom 8 forsøk med to avbrudd.( et avbrutt da det ikke var modne egg og et da man oppdaget en polypp under forsøket.

Hos oss fikk vi relativ samme respons ved hvert forsøk. Man hentet ut 7-16 egg. 2-5 var modne. 1-2 befruktet og dyrket 2-3 dager før innsett.

Eggene mine/ embryo hadde mye vacuoler. Ofte middels kvalitet. Man forsøkte ulike måter for å bedre kvalitet uten resultat . til slutt fikk vi valget ED eller adopsjon.

Valgte ED da det var en kortere vei til barn enn adopsjon og vi nærmet oss 40 år. Vi har en nydelig gutt i dag.
 
Det blir nok ED på oss og. Har akkurat fått svar på noen prøver og verdiene mine har blitt ganske mye dårligere. Har 7 IVF forsøk bak oss hvorav 4 innsett. De siste forsøkene har bare blitt avbrutt så kjenner jeg er litt lei nå.
Jeg har lav AMH og får ut veldig få/ingen egg. Snart 4 år med prøving tar på:-(
 
Back
Topp