Munntørrhet

Sølvjenta

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Ligger her i senga og prøver å sove, og det plager med spesielt på nattestid at jeg blir så tørr i munnen! Flere som sliter med det samme? Fant ikke så mye om det på google, annet enn en gammel BV-forumtråd der flere sier de har det. Er det bare en slik vanlig gravidgreie?? Er avhengig av å ha drikkeflaske på nattbordet, for jeg våkner knusktørr i munnen flere ganger om natta! På dagtid merker jeg ikke noe av det.
 
Ligger her i senga og prøver å sove, og det plager med spesielt på nattestid at jeg blir så tørr i munnen! Flere som sliter med det samme? Fant ikke så mye om det på google, annet enn en gammel BV-forumtråd der flere sier de har det. Er det bare en slik vanlig gravidgreie?? Er avhengig av å ha drikkeflaske på nattbordet, for jeg våkner knusktørr i munnen flere ganger om natta! På dagtid merker jeg ikke noe av det.

Har akkorat samme greia, hadde det ikke første svangerskapet. Men har hatt det nå i flere uker. Så kan godt hende det er en gravid greie ;)
 
Også er jo problemet at jo mer man drikker på natta for å prøve å få bukt med munntørrheten jo oftere må man opp p å do ila natta :p
 
Jeg har også munntørrhet. Aldri måtte ha drikke på natta f.eks, men nå er jeg helt avhengig av det.
 
Eg er så tett i nasen at eg sover med open munn, så blir knusktørr her og. Tett nese er heilt klart ei gravidgreie for meg, omtrent det første symptomet som dukker opp.
 
Eg er så tett i nasen at eg sover med open munn, så blir knusktørr her og. Tett nese er heilt klart ei gravidgreie for meg, omtrent det første symptomet som dukker opp.
Samme her. Gleder meg til slimhinnene normaliserer seg igjen, er så slitsomt med tett nese hele tiden. Blør veldig lett også :(
 
Her og.
Tørr i munnen, tett i nesa, "forkjølet" uten å være det og blør lettere fra nesa.
Bare glad jeg slapp å være like allergisk denne gang som de 2 andre. Nøys i 1 år før det ga seg helt. Har nyst litt de siste dagene (men det er mest fordi vi har begynt å rundvaske leiligheten:hilarious:)
 
Samme problem nå etter fødsel også :p
 
Her er det kun den jekla nesa som er potte tett, vært det i flere mnd nå. Blir tørr i munnen om natta hvis jeg ikke får puste normalt via nesen :)
 
Jeg er også tett i nesa, har allergi fra før så det hjelper ikke på :wacky: Men jeg sover ikke med munnen åpen, for det klarer jeg ikke- så jeg må bruke nesespray! :shy: Hvis jeg ikke tar nesespray så våkner jeg av at jeg gjesper etter luft, fordi jeg har munnen igjen når jeg sover :D:rolleyes:
 
Back
Topp