❤️IKM uke 9❤️

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Da jeg ikke finner en tråd for IKM uke 9, prøver jeg meg på en første IKM tråd

Skriv: Nick - alder - barn? - pp? - EL - IKM?
:talk017

Har du barn fra før?
PP står for prøveperiode
EL står for forventet eggløsning og
IKM står for ikke kommende mens, dagen man forventer mensen, men som man forhåpentligvis slipper :angel5

Masse lykke til!!! Krysser fingra for mange positive tester❤️
Her skal vi ha gode samtaler i opp- og nedturer Smile

☃️Mandag 25/2☃️
:Heartbluekoskosnuss -28 år - b1 - pp5 - EL 11/2 - IKM 25/2

☃️Tirsdag 26/2☃️
:HeartblueLillebille - 27 år - pp7 - IKM 26/2

☃️ Onsdag 27/2 ☃️
:Heartblue Tindo - 31 år - b3 - pp5 - EL 13/2 - IKM 27/2

☃️Torsdag 28/2☃️
:HeartblueRjente22 - 26 år - b1 - pp 34 (++) - EL ca.13/2 IKM 28/2
:HeartblueLilleM24 - 25 år - b2 - pp 8 - EL 14/2 - IKM 28/2
:HeartblueLuna94 - 24 år - b1 - pp4 etter MA - EL 13/14 IKM 28/2
:HeartblueMammatiltogutter987 - 30 år - b3 - pp1 - EL 14/2 - ikm 28/02

☃️ Fredag 1/3
:HeartblueAngeliO - 28 år - gutt 2,5 år - pp 4/5 - EL 14/2 - IKM 1/3
:HeartblueCgn97 - 22 år - b1 - pp1 - EL 15/02 - IKM 1/3
:HeartblueMissjuni - 35 år - pp4 etter MA -b2 - EL 17/2 - ikm 1/3

☃️Lørdag 2/3☃️
:HeartblueKatizi - 29 år - b2 - pp4 - EL 16/2 - IKM 2/3
:HeartblueAskepOtt - 27 år - b2 - pp1 - EL ca.15/2 IKM 2/3
:HeartblueSolbrille - 39 år - b3 - pp31 - EL ca.13/2 - IKM 2. Eller 3/3
:HeartblueLIMO80 - 39 år - b1 - pp1 - EL 13/2 - IKM 2/3
:HeartblueVillkatta - 28 år - b3 - pp? - EL 16/2 - IKM 2. Eller 33

☃️Søndag 3/3☃️
:HeartblueMarrengs - 26 år - b2 - pp 3 - EL 16/2 - IKM 3/3 GRAVID
:HeartblueMyo - 38 år - b1 - pp ute av telling - EL 17/2 - IKM 3/3
:HeartblueTuttelure - 34 år - barn2(3) - pp2 - EL 17/2 - IKM 3/3
:Heartbluepjusken90 - 28 år - b1 - pp 2 - EL 17/2 - IKM 3/3
:HeartblueCraigh na Dun - 24 år - prøver på første - pp23 - EL 16/02 - IKM 3/03

:love017 Gravid :love017

Katizi
MissJuni
Villkatta
Marrengs
Tindo
Cgn

:greet025TR og bedre lykke neste gang

LIMO80
Fra2til3
AngelitO
Luna94
Tuttelure
LilleM24
La Linea
Solbrille
Pjusken​
 
Last edited:
Katitzi - 29 år - b2 - pp 4 - forventet el 16/2 - ikm 2/3

Skjønner ikke helt den med barn... Har en fra før av, prøver på nummer 2 :p
 
Myo- 38 - har helt gått ut av telling på pp, en rundt 17 og ikm 3 :)
Har 1 barn med pergo og er nå på femar :)
 
Rjente22 - 26 år - b1 - pp 34(++) - EL. Ca 13.02 - IKM 28.02

Vet ikke om det blir mye eller lite fokus på prøving denne mnd. Etter så mange pp er det både demotiverende og et lite håp om at det MÅ jo bli vår tur en gang ?!
 
Rjente22 - 26 år - b1 - pp 34(++) - EL. Ca 13.02 - IKM 28.02

Vet ikke om det blir mye eller lite fokus på prøving denne mnd. Etter så mange pp er det både demotiverende og et lite håp om at det MÅ jo bli vår tur en gang ?!

Lite fokus og heller lystbetont (og regelmessig) sex er vel like greit;)
Tror det er smart å prøve å fokusere på noe annet, men blir fort oppsatt, optimist - deppa.. masse følelser gjennom en syklus om man kjenner etter. Det er min erfaring i hvertfall. Jeg skal prøve slappe litt mer av denne pp..
 
Lite fokus og heller lystbetont (og regelmessig) sex er vel like greit;)
Tror det er smart å prøve å fokusere på noe annet, men blir fort oppsatt, optimist - deppa.. masse følelser gjennom en syklus om man kjenner etter. Det er min erfaring i hvertfall. Jeg skal prøve slappe litt mer av denne pp..
Har prøvd å ikke fokusere på prøvingen så mange ganger, klarer det fra TR og til litt før EL så får jeg litt panikk for å ikke ha nok sex og så klarer jeg jo ikke å ikke tenke på det etter det :/

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde fokuset borte fra det :( bor på et sted med få venner og har ingen hobbyer så er veldig vanskelig. I tillegg jobber jeg med små barn og blir minnet på dette HVER dag :(
 
Har prøvd å ikke fokusere på prøvingen så mange ganger, klarer det fra TR og til litt før EL så får jeg litt panikk for å ikke ha nok sex og så klarer jeg jo ikke å ikke tenke på det etter det :/

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde fokuset borte fra det :( bor på et sted med få venner og har ingen hobbyer så er veldig vanskelig. I tillegg jobber jeg med små barn og blir minnet på dette HVER dag :(

Forstår utfordringen.. tvitvi - krysser fingra for at det blir babyspire!
 
Lille-bille - 27år - ingen barn så dette blir nr.1- pp7(etter utredning) - ikm 26 februar :)

Krysser fingre for alle her :)
 
LilleM24 -25 år -B2 - pp8 - EL 14/2:love7 - IKM 28/2

Kjøpt inn Eveline fra babyplan denne pp, så nå skal det humpes hele neste uke :whacky011
 
LilleM24 -25 år -B2 - pp8 - EL 14/2:love7 - IKM 28/2

Kjøpt inn Eveline fra babyplan denne pp, så nå skal det humpes hele neste uke :whacky011

Hva er Eveline?? Spennende;)
 
La Linea - 35 år - B2 - PP5 - EL19.2?? - IKM 27.2

Har prøvd litt "i blinde" i et par mnd, dette er egentlig PP2 hvor vi virkelig prøver, og hvor jeg måler.
Forrige PP målte jeg kun med monitor. FIkk påvist max, men veldig sent, så er litt bekymret for lutealfasen min som er på så lite som 8-9 dager... :sorry: Så er den like kort denne mnd, bestiller jeg time til gyn.

Denne PP skal jeg måle med strips, monitor OG temping. Så nå skal alt med denne kroppen dokumenteres!! :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20190207_173620.jpg
    20190207_173620.jpg
    17,1 KB · Visninger: 129
Jaaa så.. skulle jo legge prøvingen på hyllen et par mnd for å ikke få baby i de tøffeste vinter mnd her vi bor.. Men så ble ønsket litt for stort så pausen gikk ikke som planlagt:hilarious::hilarious:

Denne mnd har vi EL tester, drikker grapefrukt juice og skal teste wild jam når EL er ferdig, så vi er spente:D

Marrengs - 26år - B2 - pp3 - EL 16.02 - IKM 03.03
 
Planene kan fort endre seg, pytt pytt med vintermånedbaby. Ingen garanti for verken vinter vår eller sommertid når man setter i gang m å prøve - kan fort få seg en «overraskelse»;)

Jeg har kjøpt EL tester, bestilt preferdog softcup etter tidligere innlegg om tips! Så får j håpe preferd kommer fram før EL som kommer ila neste uke!
Spennende, har to november jenter i hus, så hadde tatt seg ut med en november baby til! Antageligvis keisersnitt så blir vel OKT/NOV i såfall. Herregud så spennende å se hva man får til:)
 
Planene kan fort endre seg, pytt pytt med vintermånedbaby. Ingen garanti for verken vinter vår eller sommertid når man setter i gang m å prøve - kan fort få seg en «overraskelse»;)

Jeg har kjøpt EL tester, bestilt preferdog softcup etter tidligere innlegg om tips! Så får j håpe preferd kommer fram før EL som kommer ila neste uke!
Spennende, har to november jenter i hus, så hadde tatt seg ut med en november baby til! Antageligvis keisersnitt så blir vel OKT/NOV i såfall. Herregud så spennende å se hva man får til:)

Ikke sant, er vel når man minst venter det at det faktisk går! Jeg selv er født her oppe på vinteren i snøstorm, samme med første ungen(rakk akkurat til sykehuset i tide) så må vel følge trenden;)

Ja vi(jeg og mannen) leste det innlegget og vi ble veldig inspirerte altså. Jeg bruker mensenkopp så har det i hus og det gjør vel samme nytten. Bare å vaske og koke mellom hver gang, så tror vi også skal teste det denne mnd. Har faktisk en veldig god følelse for dette så er fryktelig spent og gira:D
 
Back
Topp