Vognpose?

Bjotup90

Flørter med forumet
Hva tenker du å ha i vogna siden du får vår/sommerbarn??
Vil tro vognpose ikke er et must før til høsten igjen? Lammeskinn har jeg lyst på, men ei venninne (veganer riktig nok:wacky:) mente at det var helt bortkastet med sommerbarn...

Noen erfaringer?
 
Vi hadde vår/høst-pose om sommeren til kommende storesøster, men det ble tidvis for varmt. Hadde også Lammeskinn. Lammeskinn skal være temperaturregulerende, så vi kommer til å anskaffe det til denne gangen også.
 
Har sydd en sommerpose (sånn wrap som orginal voksi) av en tynn sommerdyne. Den kan man jo åpne helt om det blir varmt og lukke litt og litt.
 
Har sydd en sommerpose (sånn wrap som orginal voksi) av en tynn sommerdyne. Den kan man jo åpne helt om det blir varmt og lukke litt og litt.

Det høres jo lurt ut :) Har du bilde av den?:D



Vi hadde vår/høst-pose om sommeren til kommende storesøster, men det ble tidvis for varmt. Hadde også Lammeskinn. Lammeskinn skal være temperaturregulerende, så vi kommer til å anskaffe det til denne gangen også.

Synes det ser så deilig ut å ligge på skinn, sommer som vinter, så det er godt å høre at andre vil ha det til maibabyen og:rolleyes:
 
Har kjøpt en tynn en til sure dager. Lammeskinn ligger klart. Jeg synes det er fint og ha, selv på sommeren. Kan jo hende denne babyen reagerer annerledes, men det vil tiden vise.
 
Vi har kjøpt korthåret lammeskinn i vognstørrelse og dyne. Satser på at det holder frem til høsten igjen :)
 
Bruker bare teppe og dyne :) Vognpose venter vi med til høst/vinter selv om vi har vårpose :) Saueskinn bruker vi i sengen hele året :)
 
Satser på lammeskinn og dyne/strikket teppe avhengig av temperatur, blir det litt surt så tenker jeg trekket til bagen over hvis nødvendig. :)
 
Har en tynn vognpose (easygrow lite) etter storebror. Han var vel 9mnd da han begynte å bruke den, men satser på at den fungerer fint. Både dyne og pledd ble sparket av her, så jeg har foretrukket poser året rundt. Skal sies at det sikkert ikke sparkes av så voldsomt de aller første månedene da :p Posen vi har kan brukes opp til fire år pga forlengerdel, så om du kjøper en nå vil du jo ha den lenge.
 
Vi har kjøpt easygrow lite til Lille :happy:
 
Vi hadde lammeskinn og dundyne i vogna rundt de tider når jeg hadde baby :)
 
Hva tenker du å ha i vogna siden du får vår/sommerbarn??
Vil tro vognpose ikke er et must før til høsten igjen? Lammeskinn har jeg lyst på, men ei venninne (veganer riktig nok:wacky:) mente at det var helt bortkastet med sommerbarn...

Noen erfaringer?

Jeg hadde barn i juli sist, elsket seriøst lammeskinnet:)
 
Har kjøpt inn nå:rolleyes: hihi, så kan hun der veganeren synes hva hun vil :wacky: Jeg tror det kommer godt med :Heartred

Jeg hadde aldri hørt på en veganer ass :hilarious: her har vi d fortsatt i bruk, mini er 1,5 år og har d både i vogna og i senga :)
 
Back
Topp