Liker du svigermor?

Liker du svigermor?

  • Ja

    Votes: 140 74,5%
  • Nei

    Votes: 48 25,5%

  • Antall som har svart
    188
F

Freidan

Guest
Liker du svigermor en din, eller ser du på hun som et svigermonster?
Forandret svigermor seg da du fikk barn? Ble det mer eller mindre kontakt??
 
Ja, svigermor er ei flott dame! :) fikk enda bedre kontakt med henne etter vi fikk barn :)
 
Ja, det gjør jeg! Hun er ei fantastisk dame som jeg er veldig glad i :Heartred
 
Nja... Liker henne jo, hun er snill og god men vi er veldig forskjellige og jeg sliter litt med å tilbringe for mye tid sammen pga store rytmeforskjeller.
 
Har ei fantastisk svigermor. Nå kjente jeg hu ikke så veldig godt før barn kom inn i bildet må innrømmes, annet enn når hu ga meg cider på bobilturer med mor og far som 16åring :p Og jeg var definitivt ikke med hennes sønn på det tidspunktet da :p
Og når jeg ble sammen med han, ble jeg gravid sånn ca med en gang også haha.

Men hu er den aller beste. Jeg har ett helst bedre og nærmere forhold med hu enn mi mor. Men hu kan værr veldig overbeskyttende hu også gitt som min egen mor :p Hu er fantastisk med unga og alle barnebarna sine. Hu gjør ingen forskjell og tar de alle med på impulsive turer fordi hu elsker det.

Jeg går ofte på besøk, shopping, lunsj osv alene med svigermor jeg. Storkoser oss da :)
 
Jeg liker og er glad i svigermor, men vi sees altfor sjelden da hun bor på andre kanten av landet.
 
Elsker svigermor:)

Tror jeg nesten er mer glad i hun enn hennes egen sønn:hilarious:

Vi har hatt god kontakt før barn også men enda mer kontakt etter barn:)
 
Jeg liker svigermor. Vi er veldig forskjellige og skal ærlig innrømme at jeg ikke var kjempe begeistret alltid før. Syns hun kunne være kontrollerende og var spendt på hvordan hun kom til å bli når vi fikk barn (tenkte hun ble god bestemor, men at hun kom til å komme med litt for mange «gode» råd om hvordan vi skulle gjøre ting) Men etter vi fikk barn så har jeg sett en annen side av hun. Hun er flink med barnet, leker på gulvet når hun er på besøk og er også den eneste som hjalp til med litt husarbeid ol når kolikken stod på de første mnd. Ingen hjelp å få noen andre plasser.
Jeg setter derfor stor pris på henne.
 
Glad i henne og setter pris på henne, men noen ganger kan hun bli litt mye, men vil ikke bytte henne ut for det om...
 
Ja, hun er søt og varm som person:Heartred
 
Jeg drister meg til å si både og, men prøver å se det gode i familiemedlemmer...
 
Jeg liker henne, men vi hadde en situasjon da vi skulle gifte oss der hun sa vi skulle få en betydelig sum penger som hun trakk tilbake etter at vi hadde invitert alle gjestene. Jeg syntes det var ganske dårlig gjort.
 
Jeg er veldig glad i henne, samtidig som jeg føler at vi er veldig veldig forskjellige.
Hun er det jeg, uten å mene noe vondt, vil si er litt «enkel». Og en helt annen type menneske enn jeg er vant med fra min familie.
Hun er veldig snill og god, men har lett for å innta offerrollen. De (hun)klager på at de aldri ser oss, men det er vi som alltid besøker dem og ikke omvendt. Hun er ufør og har all tid i verden til å besøke barnebarnet sitt som er hjemme med pappa på dagen, men gjør det aldri.
Jeg bruker bilen til jobb, så de hjemme får ikke reist dit mens jeg er på jobb hele dagen og når jeg er ferdig er det snart leggetid for jentungen.
Spesielt mannen syns det er sårt at hans foreldre er såpass uinteressert i sitt eneste barnebarn:
 
Veldig glad i svigermor, vi har ett godt forhold og det ble bedre etter vi fikk barn fordi vi da fikk tettere kontakt. Det er bare godt i henne, og hun er en kjempe flott person å ha i vårt og barnas liv :)
 
Hun er ei kjempe kjekke og heilt fantastisk :happy: men ser henne desverre ikke så ofte, når hun bor litt langt vekke :sorry:
 
Back
Topp