Feirer 5 uker med å presentere meg :)

Tvilling kanskje? Forstår deg godt,hadde hatt noia sjøl ,men høres jo litt rart ut at det gir seg så brått? Håper på det beste ;)
Ingen god følelse nei. Virkelig ikke.
 
Men synes det vel mye blod og magekramper, var skikkelig vondt.
Men det ga seg overraskende fort. Og det er merkelig egentlig.

I forrige svangerskap hadde jeg flere blødninger med magekramper i ukene 4-6. Ganske kraftig blødning i noen timer, før det slutta og magesmertene gav seg, og bare gammelt blod i 1-2 dager etterpå. Og det gikk helt fint med mini i magen! Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning hos deg også!:smiley-angelic001:Heartred
 
I forrige svangerskap hadde jeg flere blødninger med magekramper i ukene 4-6. Ganske kraftig blødning i noen timer, før det slutta og magesmertene gav seg, og bare gammelt blod i 1-2 dager etterpå. Og det gikk helt fint med mini i magen! Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning hos deg også!:smiley-angelic001:Heartred
Det varte bare en time i går, men kommer ut rester med progesteronen jeg dytter oppi. Men mindre og mindre.

Magen står fortsatt rett ut, jeg er TØRST hele tida, nyser og klør i nesa. Men hodepina har gitt seg litt.
Men testen i dag tidlig var fin og sterk enda. Så vi får se
 
Krysser fingrene for at alt er bra i magen ❤️ Høres jo veldig ut som det kan ha gått bra for det. Har du snakket med legen? :)
 
Krysser fingrene for at alt er bra i magen ❤️ Høres jo veldig ut som det kan ha gått bra for det. Har du snakket med legen? :)
Ja, har vært der i dag. Tatt HCG prøve og skal ny i morgen. Også får jeg svar på fredag.
Også skal jeg få UL time på sykehuset til uka.

Håper det. Men urintesta er bittelitt svakere i dag... Eller, den midtre var VELDIG sterk og fin.
Så håper bare det ikke er dalende.
 
Ja, har vært der i dag. Tatt HCG prøve og skal ny i morgen. Også får jeg svar på fredag.
Også skal jeg få UL time på sykehuset til uka.

Håper det. Men urintesta er bittelitt svakere i dag... Eller, den midtre var VELDIG sterk og fin.
Så håper bare det ikke er dalende.
Åå, krysser fingrene for deg!! ❤️ Så bra du blir fulgt godt opp i det minste. Håper du får bare gode nyheter :)
 
Åå, krysser fingrene for deg!! ❤️ Så bra du blir fulgt godt opp i det minste. Håper du får bare gode nyheter :)
Men det føles ikke bra, for å si det sånn. Selv om ingenting er sikkert, så føles det så veldig opp og ned nå.
Mye kaos. Og samboer som har vært borte i hele dag og kom hjem først nå.
 
Men det føles ikke bra, for å si det sånn. Selv om ingenting er sikkert, så føles det så veldig opp og ned nå.
Mye kaos. Og samboer som har vært borte i hele dag og kom hjem først nå.
Det skjønner jeg veldig veldig godt. Har vært i dine sko tidligere.. Det er IKKE gøy! Og så er det liksom ikke mye annet å gjøre enn å bare vente. Passe demotiverende.. :( Klem ❤️
 
Det skjønner jeg veldig veldig godt. Har vært i dine sko tidligere.. Det er IKKE gøy! Og så er det liksom ikke mye annet å gjøre enn å bare vente. Passe demotiverende.. :( Klem ❤️
Jeg var her i oktober og januar også. Så er tredje på ett år.
Men i oktober så blødde jeg fort. Så da var det ingen tvil. Januar mista jeg til menstid.

Så får vi bare se ann utover... :(
 
Jeg var her i oktober og januar også. Så er tredje på ett år.
Men i oktober så blødde jeg fort. Så da var det ingen tvil. Januar mista jeg til menstid.

Så får vi bare se ann utover... :(
Ja, jeg hadde fire kjemiske på rad i sist prøverrunde i tillegg til en abort i uke 12. Det er IKKE gøy. Og selv om det er tidlig, så får man jo forhåpninger om at det endelig er gangen det skal gå ❤️
 
Ja, jeg hadde fire kjemiske på rad i sist prøverrunde i tillegg til en abort i uke 12. Det er IKKE gøy. Og selv om det er tidlig, så får man jo forhåpninger om at det endelig er gangen det skal gå ❤️
Ja, man gjør det. Men har ikke turt å tenke så mye fremover. Men selvfølgelig så gleder man seg. Og kjenner at ting skjer i kroppen.
Så føles ikke godt nå.
 
Huff dette høres ikke godt ut. Håper det går veien for deg! ❤️
 
Det er nok over..

Altfor lav hcg i dag...
 
Var ikke den tredje på ett år jeg ville...

Så trenger nok ei pause fra forumet nå kjenner jeg.
 
Back
Topp