Feirer 5 uker med å presentere meg :)

Gratulerer så mye! Her krysses alt jeg kan for deg❤️
 
Gratulerer så mye! Her krysses alt jeg kan for deg❤️
Tusen takk :)

For en berg og dalbane dette her er... For nå kom det bittelitt rosa på papiret, og hodet begynner med en gang.
 
Angrer på at jeg lagde tråden i dag.. .
For nå blør jeg :smiley-angry017
 
Ånei så kjedelig. Krysser fingrene for at det er uskyldig. Jeg blødde selv masse i starten og det gikk bra. Og eventuelt kan det jo hende at det er abort av en tvilling? Be legen om en HCG-prøve. Håper det ordner seg!
 
Ånei så kjedelig. Krysser fingrene for at det er uskyldig. Jeg blødde selv masse i starten og det gikk bra. Og eventuelt kan det jo hende at det er abort av en tvilling? Be legen om en HCG-prøve. Håper det ordner seg!
Jeg skal ringe legen i dag. Sist jeg hadde abort, i oktober, så kunne jeg få HCG prøver og UL og alt.
Og en prat begge ganga vi målte HCG.
Så håper at han er like snill i dag :)
 
Ånei ! Husk at det kan være helt uskyldig da !:Heartred krysser fingrene for deg:Heartred
Det blir spennende å se.
Det blødde en snau time i går. Også ga det seg, krampene og alt.
Så vet ikke helt hva jeg tror og føler.
 
Sender maser gode tanker og lykkeønskninger <3 håper det bare var uskyldig blødning <3
 
Sender maser gode tanker og lykkeønskninger <3 håper det bare var uskyldig blødning <3
Takk :)
Det kommer bare gammelt blod i progesteronstøtta (Siden det er IVF så går jeg på det, to ganger om dagen)
Blødde bare en time i går, og ikke noe i ett bind. Så er bare å ta tida til hjelp.
 
Det blir spennende å se.
Det blødde en snau time i går. Også ga det seg, krampene og alt.
Så vet ikke helt hva jeg tror og føler.
Har trua jeg :) , progesteron gjør slimhinner mer lettblødende , så jeg tror det er synderen ;):smiley-angelic001 krysser armer og bein for at den sitter :smiley-angelic001
 
Har trua jeg :) , progesteron gjør slimhinner mer lettblødende , så jeg tror det er synderen ;):smiley-angelic001 krysser armer og bein for at den sitter :smiley-angelic001
Men synes det vel mye blod og magekramper, var skikkelig vondt.
Men det ga seg overraskende fort. Og det er merkelig egentlig.
 
Men synes det vel mye blod og magekramper, var skikkelig vondt.
Men det ga seg overraskende fort. Og det er merkelig egentlig.
Tvilling kanskje? Forstår deg godt,hadde hatt noia sjøl ,men høres jo litt rart ut at det gir seg så brått? Håper på det beste ;)
 
Back
Topp