Feirer 5 uker med å presentere meg :)

Veslejinta

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Åhh, på kvelden, samme dagen som tråden ble skrevet, begynte jeg å blø... Så spørs om jeg bare må forlate dere ...


Hei alle sammen :) Jeg er akkurat 5+0 i dag, og endelig over kjemisk gravid grensa... :)
Så da tørr jeg, å snike meg sakte inn her.

Veslejinta kaller jeg meg, er 29 år gammel. Bor øst i landet, ikke så veldig langt unna svenskegrensa sammen med samboer og tre pusekatter.

Jeg har en veldig lang prøvehistorie bak meg.
Den begynte allerede i 2007, så veien har vært svært lang og tornefull. Prøvde til 2013 da samlivsbruddet var ett faktum, men fant lykken (med mye større bokstaver enn noen gang) på ny to år senere og ble prøver allerede etter seks måneder. Vi har nå prøvd i 3 år.

Men nå sitter jeg her, 5+0 i dag, med en, eller to, frysespirer i magen min. Fikk satt inn TO egg 3.januar.
De ble unnfanget i september (26.) på første IVF forsøk, i petriskåler på Rikshospitalet i Oslo.
Jeg fikk satt inn ett egg da, testa positivt, men mista 4+4, eller 4+5, eller rundt der.
I januar i fjor mista jeg en rundt uke 4. Så dette her er rekord.
Jeg er livredd for SA/MA og alt sånn. Men jeg håper virkelig, at denne her holder helt ut :)

Samler på fingerkryssinger og lykkeønsker. For dette er veldig, veldig etterlengtet <3
Lei av aborter, venting og prøving nå.
 
Last edited:
Hei og velkommen hit! :greet025

Gratulerer så masse med spire, krysse fingre og tær for at den klamrer seg fast til september. :Heartred
 
Hei og velkommen hit! :greet025

Gratulerer så masse med spire, krysse fingre og tær for at den klamrer seg fast til september. :Heartred
Tusen takk :) Jeg trenger så mye fingerkryss og lykke jeg kan få nå... Jeg er så nervøs og redd for at det skal gå galt igjen.
Men samtidig så har jeg aldri vært så langt, så håper at det er NÅ det skal skje.
 
Gratulerer så mye. Skjønner godt at du er bekymret etter alt du har vært igjennom. Sender masse babystøv og lykkeønskninger :Heartred
 
Gratulerer, og velkommen hit. Ønsker deg lykke til og håper at alt går fint denne gangen ❤️
 
Krysser fingrene for deg og håper det går veien denne gang! :Heartred Gratulerer med graviditeten :)
 
Gratulerer :love7
Krysser og håper at det går veien denne gangen:Heartpink :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Regner med at du får litt ekstra oppfølging nå da? Blir spennende å se om det er en eller to som vokser der inne:happy093
 
Gratulerer så mye , spennende :love017 håper den sitter Helt i mål nå :love017:love017
 
Gratulerer :love7
Krysser og håper at det går veien denne gangen:Heartpink :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Regner med at du får litt ekstra oppfølging nå da? Blir spennende å se om det er en eller to som vokser der inne:happy093
Enn så lenge har jeg ikke hørt noe om noe ekstra oppfølging, men det hadde vært noe det. For nervene og sjela :happy:
Ikke fått ultralyd før 8+1, så er bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at det går bra.

Det blir utrolig spennende å se. Men litt skummelt med dobbelt opp, så håper mest på en av gangen.
Men to er velkomne de også. Men høres litt mer slitsomt og dyrt ut :p
Alt gitt over 20.000 kr i sykehustimer og medisiner i løpet av 3 år nå. Så dyrt, men ønsket, barn :Heartred
 
Tusen takk alle sammen :)
Det ble litt mange for at jeg siterer alle sammen. Men tusen, tusen takk!
Takk for lykkeønskninger :) Jeg trenger dem kjenner jeg.

Håper jeg kan forbli her helt til september :Heartblue
 
Det skjønner eg godt :Heartpink
Krysser fingrane for at spira har klora seg fast
Det å nå 5 uker er ett godt tegn :)
Nå gjenstår det og se om kroppen vil beholde, eller støte det bort.
Håper bare den vil beholde det til september.
 
Gratulerer og masse lykke til!
 
Back
Topp