•~ IKM UKE 7 ~•

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Prøver meg på min første IKM uke gruppe :)


Skriv: Nick - Alder - B? - PP? - EL - IKM


B står for hvilket barn du prøver på. B1 for nr 1, B2 for nr 2 osv. PP står for hvilken prøveperiode dere er i.

EL er dato for forventet eggløsning, mens IKM står for ikke kommende mens, altså datoen mensen forventes, men forhåpentligvis ikke kommer :Heartpink


Ønsker alle lykke til , og krysser fingrene for mange positive tester Her skal vi ha gode samtaler i både opp og nedturer :Heartred


❄️ Mandag 11/02 ❄️:
Ønskedrømmen2019 - 22 år - B1 - PP8 - EL ca 27.01 ifølge FF - IKM 11.02

Cashewnuddå- 34- b3- pp9- el 28/1- ikm 11/2


❄️ Tirsdag 12/02 ❄️ :

Sukkerert - 27 år - B2 - PP1- EL 29. Januar - IKM 12. Februar

❄️ Onsdag 13/02 ❄️:
Dorothy91 -b2 - pp2 - EL ca 26.01 ifølge FF -IKM13.02

my098765 - 23år - pp1 - B2 - el 28.01 - ikm 13.02

❄️ Torsdag 14/02 ❄️:



❄️ Fredag 15/02 ❄️:

Stjernestrikk - 27 - B1 - PPX-fertilitetsbehandling - EL 31.01 - IKM = 15.02


❄️ Lørdag 16/02 ❄️:


❄️ Søndag 17/02 ❄️:
Isabelle - 28 - b1 - pp2 - EL: 2.2. IKM: 17.2-20.2

MiniMe80 - 38år - B1 - PP39 (PP2 med Femar) - EL ca 03.02 - IKM ca 17.02


❄️Usikker IKM ❄️:

Fnøst - 26 år - B1 - pp4 - EL usikker - IKM usikker

Flyttet til annen IKM-gruppe:

~ Vivi
~ Mammatiltogutter987




:dummy1: Gravid :dummy: :

~ Annafk83
~ Brgn27
~ FruO93
~ StillefrStormen



:shifty: TR og bedre lykke neste gang :love7:

~ Kalaya00
~ HM89
~ Rainbowdash
~ Scarlett
~ Paikaka
~ Fjellgjeita92
~ Batuuli
~ Preggi2017
~ Sunni3
~ Haffani
~ Sola1991
~ Teeny
~ Spøkelse
~ Kattedama
~HopeStar
~Gladpus
 
Last edited:
Preggi2017 - 29 år - B2 - pp6- el ca 28.01 - ikm ca 12.02

Håper vi lykkes denne pp :joyful:
Det syns jeg også :) vi har ikm samme dag , like gamle og ett barn fra før begge to. Da syns jeg vi burde ha tvilling termin også altså :laughing002:Heartpink
 
Okei, blir nok stass med en lillebror/søster da :joyful: Hun er bare 15 mnd, så blir nok travelt hvis det klaffer :hilarious: men alltid hatt lyst på to tette også brukte vi så lang tid på nr 1 :)
 
Okei, blir nok stass med en lillebror/søster da :joyful: Hun er bare 15 mnd, så blir nok travelt hvis det klaffer :hilarious: men alltid hatt lyst på to tette også brukte vi så lang tid på nr 1 :)
Ååh så koselig <3 og så stas med ei lita jente :love017Ja, han har veldig lyst på :) hadde fått to tette jeg også, men jeg og barnefar gikk fra hverandre når lillegutt var 1 år. Men nå har jeg ny samboer :) fikk det til på pp2 første gangen, men ser ut som det tar lengre tid denne gangen :facepalm:
 
Ååh så koselig <3 og så stas med ei lita jente :love017Ja, han har veldig lyst på :) hadde fått to tette jeg også, men jeg og barnefar gikk fra hverandre når lillegutt var 1 år. Men nå har jeg ny samboer :) fikk det til på pp2 første gangen, men ser ut som det tar lengre tid denne gangen :facepalm:

Skjønner :) ja, veldig stas med henne:Heartred så heldig dere var som fikk det til så fort :joyful: vi brukte 2,5 år på første. Men håper vi begge får det til denne :love7men ser at jeg da vil få termin nesten samme dag som hun første er født :wideyed:
 
Tr kom i dag og vi er i gang med ny runde.

Teeny - 33 år - b3 -pp3 -el: usikker (rundt 01/02- 05/02) - ikm: 16/02-20/02.
 
Da er jeg her og :)

Annafk - 35 år - b3 - pp8 (egentlig 2.aktive pp, men slutta på pilla i juni) - el 29.01 - ikm 12.02
 
Last edited:
Hei :) Jeg er litt usikker på om jeg havner her eller uke 8/9! Vanligvis er syklusen min rundt 37 dager (ingen syklus er lik da:p), og da har jeg IKM 22/2 eller 24/2 ifølge appene mine. Men denne syklusen begynner jeg på Letrozol og får forhåpentligvis IKM dato i uke 7. Håper jeg kan henge litt her selv om jeg ikke vet enda når el og ikm blir :p

Spøkelse - 27 år - B1 - PP7/PP1 med Letrozol - el ? - IKM ?
 
Hei :) Jeg er litt usikker på om jeg havner her eller uke 8/9! Vanligvis er syklusen min rundt 37 dager (ingen syklus er lik da:p), og da har jeg IKM 22/2 eller 24/2 ifølge appene mine. Men denne syklusen begynner jeg på Letrozol og får forhåpentligvis IKM dato i uke 7. Håper jeg kan henge litt her selv om jeg ikke vet enda når el og ikm blir :p

Spøkelse - 27 år - B1 - PP7/PP1 med Letrozol - el ? - IKM ?

Går opp på letrozol pga lange sykluser. Sist hadde jeg syklus på 31 dager :)
 
Hei :) Jeg er litt usikker på om jeg havner her eller uke 8/9! Vanligvis er syklusen min rundt 37 dager (ingen syklus er lik da:p), og da har jeg IKM 22/2 eller 24/2 ifølge appene mine. Men denne syklusen begynner jeg på Letrozol og får forhåpentligvis IKM dato i uke 7. Håper jeg kan henge litt her selv om jeg ikke vet enda når el og ikm blir :p

Spøkelse - 27 år - B1 - PP7/PP1 med Letrozol - el ? - IKM ?
Bare heng her du :D jeg satte deg opp på «usikker ikm» bare :D blir spennende å følge med på hvordan det går med deg :Heartpink har du fått mensen nå eller ? :)
 
Brukte det vel 4 eller 5 pp sist jeg ble gravid, nå er jeg på pp4 med det :)
Da håper jeg denne 4. dosen gjør susen for deg da :) :Heartred Hvor lange sykluser har du til vanlig? Mine er alt fra 31 (det laveste jeg har hatt!) til 52, så jeg har jo ikke de verste syklusene. Håper hormonhjelp gir kortere sykluser, men håper først og fremst at jeg faktisk får el da jeg ikke har det hver syklus :)
 
Back
Topp