Barnevogn

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
Ja jeg vet det er litt tidlig å tenkte på, men er jo så gøy med vogn:hilarious:

Hvilken vogn skal dere ha?

Jeg hadde Emmaljunga city cross med de to eldste, men den er solgt. Denne gangen drømmer jeg litt om Bugaboo Fox, men er nødt til å se den i virkeligheten først:cool14
 
Vi har Emmaljunga mondial, babyjogger city elite og nordic cab :) tror ikke jeg blir å kjøpe ny med det første.
 
Vi har emmaljunga nxt90 og babyjogger city elite, og skal ikke kjøpe ny:)
 
Vi hadde emmaljunga nxt90 til forje. Svært fornøyd med det meste, eneste jeg savnet var lengre kalesje mot sola.. kanskje det er endret nå på nyere modeller. I så fall blir det den igjen:)
 
Når jeg tenker meg om så var jeg ikke så fornøyd med luftdekkene til emmaljunga, syntes de måtte pumpes jevnlig. Noen som vet om man får skum hjul?
 
Vi hadde også luftdekk - men de punkterte når mannen var på sjøen - så da byttet vi til punkteringsfri dekk. Det var vi kjempefornøyde med:)
 
Vi har emmaljunga mondial og babyjogger mini gt :) gleder meg til å finne de frem igjen
 
Når jeg tenker meg om så var jeg ikke så fornøyd med luftdekkene til emmaljunga, syntes de måtte pumpes jevnlig. Noen som vet om man får skum hjul?
Vil tro det går an å kjøpe noen andre dekk til den vognen?
Vi hadde også en Bumbleride indie vogn før som var fantastisk, bortsett fra at det var lufthjul :eek: måtte pumpe hele tiden til slutt, så jeg skal definitivt ha skumhjul nå:happy:
 
Her blir det stokke trailz, dubatti 2018 eller emmaljunga nxt90 tror jeg :angelic::happy:
 
Vil tro det går an å kjøpe noen andre dekk til den vognen?
Vi hadde også en Bumbleride indie vogn før som var fantastisk, bortsett fra at det var lufthjul :eek: måtte pumpe hele tiden til slutt, så jeg skal definitivt ha skumhjul nå:happy:
Jeg får sjekke opp når det nærmer seg :)
 
Vi hat jo egentlig vogn fra før, men har litt lyst på en emmaljunga eller stokke... :rolleyes:
 
Her har vi emmaljunga viking, dobbel viking og babyjogger elite fra før. Ønsker meg egentlig en babyjogger dobbel vogn siden den tar så liten plass og er enkel og slå sammen, men samboer synes vi har nok vogner :p
 
Tror vi kjøper Emmaljunga dobbel viking ❤️
 
Vi hadde Emmaljunga city cross sist, den var perfekt bortsett fra at den var alt for tung å trille. Vet ikke helt hvilken jeg skal ha denne gangen.
 
Har en bugaboo fox fra før av men har veldig lyst på en emmaljunga mondial også :D Kunne tenke meg trailz også for den har vi hatt før og vært veldig fornøyd med den. Men tror ikke mannen syns det er så greit at vi har 3 vogner :p
 
Kjøpte en brukt Simo kombivogn til forrige - stødig og god:happy: Kjører reprise på den. Hadde en tfk trehjuling tidligere, men det var noe herk. Liker godt å trille på grus/skogsveier, pluss at vi bor på en plass med dårlig brøyting. Hjelpe meg som jeg kava med den tfk-vogna...
 
Back
Topp