Håndball-VM for menn

Ja. :) Syns det er spennende å følge herrene også. Nesten mer spennende kamper der enn når damene spiller.
 
Føler det er håndball mesterskap hele tiden...så nei ;)
 
Hell no. De eneste håndballkampene jeg ser er de datteren min spiller. Har null interesse for sporten ellers.
 
Håndball er sporten i mitt hjerte, så jeg sitter klisteret til skjermen :D Savner Tønnesen da, som kommer fra barndomsklubben, men gøy er det okke som!
 
Nope. Misliker sport stort jeg da. Så stirrer heller i veggen enn å se sport, alle typer sport rett og slett inkludert der. Godt noen liker det da :p Men glad jeg har en mann som har lik smak altså.
 
Nope. Misliker sport stort jeg da. Så stirrer heller i veggen enn å se sport, alle typer sport rett og slett inkludert der. Godt noen liker det da :p Men glad jeg har en mann som har lik smak altså.
Glad heg også har en mannog en sønn som er lik meg ;)
 
Ja! Jeg sitter klistra foran skjermen uansett om det er damene eller herrene som er i aksjon. Synes det er morsommere med litt mer spenning enn vi fikk i dag da :knegg:
 
Hell no. De eneste håndballkampene jeg ser er de datteren min spiller. Har null interesse for sporten ellers.

Jeg har vært på min første turnering med håndball ever i dag. Min datter på et helt nystartet lag med 1 og 2 klassinger som har trent 4 ganger før dagens kamper.

Stort lenger strekker ikke min interesse seg heller, gitt.
 
Back
Topp