Redd for å spy hvor enn jeg er..

Spiramin

Forelsket i forumet
så fort jeg nokka 6 uker så kom det etterlengtede symptomet kvalmen kastenes på meg.. som de to siste svangerskapene mine:hilarious:
Men, problemet er jo at jeg er redd for å kaste opp, er så typisk meg at det kommer når jeg er på butikken eller på jobb eller ute blant folk:wtf::yuck:
Vurderer å kjøpe meg spy poser å ha i lommen hele tiden så jeg iværtfall har ett sted å gjøre av det:hilarious:
Er ikke bare fryd å gammen å gå gravid, trøtt som rakkeren hele tiden er jeg å:hilarious:
Dagens sytetråd fra meg:confused:
 
Stakkars deg,det er så slitsomt å slite med kvalme:( for meg hjelper det noen ganger å spise lite, men ofte og mat med lite syre.

Håper virkelig du slipper å kaste opp på noen :nailbiting:
 
Huff, den kvalmen kan vere kjip altså!! :(
Håper det gir seg om ikkje så alt for lenge
 
Har ikke begynt enda med dette svangerskapet. Begynte 7+1 sist, nå er jeg 5+4. Men fra 7+1 og ut svangerskapet spydde jeg. Så kjenner godt igjen følelsen. Jeg kasta opp overalt. Toppet seg da jeg spydde i kassa på kiwi, kasta opp oppi godteriposen til hun foran meg :p da følte jeg meg høy i hatten ;)
 
Har ikke begynt enda med dette svangerskapet. Begynte 7+1 sist, nå er jeg 5+4. Men fra 7+1 og ut svangerskapet spydde jeg. Så kjenner godt igjen følelsen. Jeg kasta opp overalt. Toppet seg da jeg spydde i kassa på kiwi, kasta opp oppi godteriposen til hun foran meg :p da følte jeg meg høy i hatten ;)

Å herregud :hilarious::hilarious::hilarious: huff så fælt
 
Back
Topp