Cravings?

3 barns mammaen

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Er det noen av dere som har begynt å kjenne på noen cravings?
Hva hadde dere evnt. cravings på i tidligere svangerskap?
 
Ikke kjent på noe enda.
Forrige svangerskap var det Litago jordbær og grønne epler jeg spiste masse av

Ellers ikke no spesielt
 
Har ikke noen cravings enda. Sist klarte jeg omtrent kun å spise popcorn, det var alt jeg ville ha og nesten det eneste som ikke kom opp igjen.
 
Ikke noe enda.. første gang var det grønne epler og sjokoladeo_O:hilarious:
Andre gang var det appelsiner, spiste 5-6 stk hver dag:hilarious:
 
Har heller ikke kjent på noe spesielt ennå. Men venter i spenning :woot:

Med nr.1 måtte jeg bare ha rød husholdnigssaft:hilarious::hilarious: Drakk litervis om dagen. (Ikke drukket det etter for å si det sånn...:hilarious::hilarious:)

Med nr 2 var jeg kvalm hele svangerskapet, så hadde aldri lyst på noenting egentlig :shifty::meh:
 
Har ikke fått noen cravings, og kan heller ikke huske at det var noe spesielt jeg måtte ha med de to første;)
 
Har ikke fått noen craving enda.
Med første var det ingenting og med andre var det slush og oboy.
Håper på noe sunnere denne gangen :hilarious:
 
Ikke noe enda. Hatt cravings med husholdningssaft og sjokolademelk. Sommeren som var, på de varmeste dagene så var det vannmelon:D
 
Har fått cravings etter appelsinjuice. Drikker det aldri til vanlig. Kan hende jeg får i meg for lite c vitaminer?
 
Oliven og fikser ikke kjøtt. Forrige gang ville jeg bare ha kjøtt, særlig burger og pølse. La på meg 30 kg :p håper denne cravingen fortsetter!!
 
Ingen cravings egentlig, men blitt meir kresen. Orker ikkje tanken på sjokolade osv - som eg til vanlig er altfor glad i. Passa egentlig fint å starte året sånn:hilarious:

Kan ikkje huske spesiell cravings i dei andre svangerskapa heller, trur eg..
 
Ikke enda, men med de tre andre var det sjokolade som var den store greia :mad: spiste en 150-200 g om dagen :eek: og la på meg deretter også. Det hjelper at jeg bor i Sverige nå, for jeg er ikke fan av sjokkisen her! :woot: Håper på appelsin eller isbiter denne gangenxsmile6
 
Med første hadde jeg cravings på Fanta med isbiter, men ikke fått noe enda. Håper det blir noe av det mer sunne slaget :hilarious::happy:
 
Med første var det isbiter , med andre var det sitron spiste nesten bare dette :angelic: tror ikke jeg har fått noe spesielt enda, håper ihvertfall ikke det (har nemlig gått i 3 dager og tenkt på salt potetgull:bag:)
 
Åjaa!!! De bollene der hadde jeg og cravings på med første :laughing021
Bare MÅTTE ha en hver gang jeg kjørte forbi et sted dem hadde.[/QUOTE

Bra vi har vært flere ;-) Jeg blir så oppblåst av hvetemel haha. I tillegg er det jo så usunt. Og jeg spiste ofte tre når jeg først var i gang
 
Tror jeg har fått melk som craving:bored: føler et behov for det hele tiden
 
Back
Topp