Strikketråd ♡

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
Noen fler her som strikker? Hva strikker du ? Her er vi i gang med babystrikken allerede , nettopp blitt ferdig med kransjakke og prøver meg nå på kjappstrikka drakt :angelic: har også strikket et refleksvognteppe , men har ikke tatt bilde av det enda :happy:
Screenshot_20190108-081611_Gallery.jpg
 
Jeg liker å strikke babyklær, har aldri prøvd meg på noe stort :hilarious:
Strikket kjappstrikka drakt til mellomste, men den var ikke så kjapp å strikke for meg:laughing001
 
Jeg har veldig lyst til å strikke noe til babyen, men jeg er så dårlig på strikking. Har en mor som strikker masse men vil prøve å lage noe selv også.

Likte ikke kjappstrikket drakt, hadde et par til Button, så kanskje en enkel genser/bukse eller en annen drakt.

Tar gjerne i mot tips til enkle og fine plagg som ikke er sukkersøte :happy:
 
Jeg liker å strikke babyklær, har aldri prøvd meg på noe stort :hilarious:
Strikket kjappstrikka drakt til mellomste, men den var ikke så kjapp å strikke for meg:laughing001
Haha , den var ikke så kjapp for meg heller, ble ferdig med første nå , og begynt på en ny da første var u burgunderrød, nå er jeg igang med en i blå , greit å være forberedt på begge dela:facepalm::hilarious:
 
Jeg har veldig lyst til å strikke noe til babyen, men jeg er så dårlig på strikking. Har en mor som strikker masse men vil prøve å lage noe selv også.

Likte ikke kjappstrikket drakt, hadde et par til Button, så kanskje en enkel genser/bukse eller en annen drakt.

Tar gjerne i mot tips til enkle og fine plagg som ikke er sukkersøte :happy:
Ankersdrakt og Ankers trøye synes jeg er veldig fine ! Kommer nok til og strikke noen sånne etterhvert , men nå er kjappstrikka nr.2 på pinnen :angelic:
 
Haha , den var ikke så kjapp for meg heller, ble ferdig med første nå , og begynt på en ny da første var u burgunderrød, nå er jeg igang med en i blå , greit å være forberedt på begge dela:facepalm::hilarious:
Tror jeg kommer til å strikke en blå også nå hvis vi får gutt :D
Også noen mini skappel gensere:happy:
 
Jeg har ikke strikket på lenge, men har lyst til å begynne igjen etterhvert dersom det ser ut til å gå veien denne gang :) følger med her for litt inspirasjon!
 
Jeg har ikke strikket på lenge, men har lyst til å begynne igjen etterhvert dersom det ser ut til å gå veien denne gang :) følger med her for litt inspirasjon!
Gjør det , deg er jo så koselig å trylle frem små plagg , spesielt nå som kvalmen er på vei og det blir mye stillesitting :yuck:
 
Jeg elsker å strikke:) Er også veldig glad i å hekle og sy, og gleder meg til å strikke til den lille. Akkurat nå har jeg så mange andre prosjekter til meg selv og de andre barna, så tror ikke jeg setter i gang med babystrikk før jeg evt vet kjønnet:hilarious:
 
Jeg elsker å strikke:) Er også veldig glad i å hekle og sy, og gleder meg til å strikke til den lille. Akkurat nå har jeg så mange andre prosjekter til meg selv og de andre barna, så tror ikke jeg setter i gang med babystrikk før jeg evt vet kjønnet:hilarious:
Haha jeg ser den ;) jeg har lettt for å starte på alt for mange prosjekter på en gang :hilarious:
 
Så mye fint du har laget :) venter litt til jeg begynner på babystrikk. Holder på med en genser til datteren min.
 
Så flinke dere er :happy::love017

Blir nok å prøve meg på litt babystrikk etterhvert, men ikke så dreven enda, bare strikket ett par grytekluter før jeg nå plutselig startet på en genser til meg selv :hilarious: Men det er jo en god anledning til å lære meg å strikke etter mønster... noen som kan anbefale noe ikke så alt for avansert? ;)
 
Så flinke dere er :happy::love017

Blir nok å prøve meg på litt babystrikk etterhvert, men ikke så dreven enda, bare strikket ett par grytekluter før jeg nå plutselig startet på en genser til meg selv :hilarious: Men det er jo en god anledning til å lære meg å strikke etter mønster... noen som kan anbefale noe ikke så alt for avansert? ;)
Marius med rundfelling til baby er ikke så komplisert , fin og lære seg mønster på og enkel montering ;)
 
Så flinke dere er :happy::love017

Blir nok å prøve meg på litt babystrikk etterhvert, men ikke så dreven enda, bare strikket ett par grytekluter før jeg nå plutselig startet på en genser til meg selv :hilarious: Men det er jo en god anledning til å lære meg å strikke etter mønster... noen som kan anbefale noe ikke så alt for avansert? ;)
Jeg synes Klompelompe har mange fine oppskrifter, også på små plagg som luer, sokker og votter:) Hvis man er nybegynner er det jo fint å se resultatet litt raskt i starten:happy:
 
Jeg er ganske nybegynner på strikking :) Har aldri strikket babyklær, så har lyst til å prøve det :)
 
Back
Topp