Påmelding til Slankekrigen vinter/vår 2019 - Frist 13.januar

Tror sannelig jeg noterte all time high på vekta i morges. Dette må snu. Dette må være krigen hvor jeg fakrisk går ned, ikke flyter videre på det samme. Vaner må endres.
 
Så flott at så mange vil være med :) Mange nye og flere av oss som har vært med før.
36 påmeldte så langt.
 
Vekt 71,3
BMI 24,67

Jeg har gått ned 3 kg i desember, la et par på igjen i jula, tatt de av igjen etter jul :rolleyes: Trivselsvekta mi er 63-65, men det er 5-6 år siden jeg var der sist.
 
30 kg på under forrige svangerskap, fått av 20, men de siste 10 VIL IKKE VEKK...... prøver igjen:wtf:
Vekt 69
Bmi: 26,29
 
Vil prøve meg på slankekrigen igjen, noen år siden sist :)

Vekt: 73,5
BMI: 29,44
 
Her fylles det opp :) Kjekt å se at så mange vil være med :)
 
Hvor lenge varer krigen :D
Det er usikkert. Det spørs hvor mange som levere vekt og hvor mange som faller fra ved manglende vekt.
Forrige runde var det nok til at vi kunne holdt på til over nyttår altså rundt 20 uker+, men det endte med 15 uker inkl 2 ukers finale fordi mange glemte å levere vekt. I fjor vår var det 19 uker inkl 2 ukers finale. Vi er nå ca 40 påmeldte så kan hende at det kan holde på en stund, men det spørs :)
 
Det er usikkert. Det spørs hvor mange som levere vekt og hvor mange som faller fra ved manglende vekt.
Forrige runde var det nok til at vi kunne holdt på til over nyttår altså rundt 20 uker+, men det endte med 15 uker inkl 2 ukers finale fordi mange glemte å levere vekt. I fjor vår var det 19 uker inkl 2 ukers finale. Vi er nå ca 40 påmeldte så kan hende at det kan holde på en stund, men det spørs :)

Åja, sånn ja. Takk for svar :)
 
Last edited:
Back
Topp