Symptomene, og ellers andre tanker og spm

Baby2ruges

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Hei alle sammen xsmile9 Etter en del prøveperioder tissa jeg endelig to streker i dag :love7 så jeg er da 3+5 med nr 2 xsmile9hvilke symptomer har dere til nå? :sign19:sign17 Jeg har: 1 veldig øm pupp og en litt øm, luft i magen, noe stikking i eggstokkene, litt små kvalm, også har jeg fått røde prikker på kinna, hormonell, litt kviser og uteblitt mens (ca 25dagers syklus). Med nummer 1 fant jeg det ut helt likt ifh til graviditetslengde, men da hadde jeg kun tydligere blodårer på brystet :happy: Livmor tappen min er lukket, høyt oppe, hardere men fortsatt myk. Morsomt å se litt forskjell fra nr 1 med engang :dummy:Litt redd for å glede meg alt, men endelig 2 streker på tissepinnen, så nå er det bare å krysse det som krysses kan på at spira satt, så jeg klarer ikke la vær å glede meg litt heller :love2 Det jeg ikke husker fra forrige runde er, når tar man kontakt med helsestasjonen for første kontroll hos jm?
 
Last edited:
Gratulerer :Heartred
Her får man jm kontroll i uke 12 hvis man vil.
 
Gratulerer med ny spire :Heartpink:wav
Det høres jo ut som du har mange symptomer allerede. Og for meg hjelper iallefall det å ha symptomer på usikkerheten som ligger der et sted å ulmer.
Jeg har bestilt meg time hos fastlegen i uke 8.
 
Gratulerer :flower
Høres ut som du også får symptomer tidlig. Jeg ble kvalm før positiv test begge gangene.
Her er jeg 5+0 i dag, kvalm og ømme bryst og ekstrem luktesans. Tisser ofte også.

Angående helsekontroll så mener jeg det er kommen nye retningslinjer, før skulle vi til jordmor i uke 12. men nå er det tidligere, engang i mellom uke 6-11 mener jeg det stod.
 
Gratulerer :flower
Høres ut som du også får symptomer tidlig. Jeg ble kvalm før positiv test begge gangene.
Her er jeg 5+0 i dag, kvalm og ømme bryst og ekstrem luktesans. Tisser ofte også.

Angående helsekontroll så mener jeg det er kommen nye retningslinjer, før skulle vi til jordmor i uke 12. men nå er det tidligere, engang i mellom uke 6-11 mener jeg det stod.

Åhh, så gøy:Heartred Gratulerer med spire hos deg og :Heartred Ja, jeg har heldigvis ingen sterke symptomer enda, var faktisk litt usikker på om det var kroppen som lurte meg denne gangen og, helt fram til jeg tok testen :) jeg får ringe helsestasjonen og spørre om noen uker :happy:
 
Gratulerer :love017
5+2 i dag og har veldig ømme pupper, trøtt, tisser ekstremt masse, vondt i korsryggen, kraftig hodepine og masse luftsmerter :facepalm: konstant syk.. blir noen lange uker fram til uke 12 om det fortsetter sånn her..
 
Gratulerer :love017
5+2 i dag og har veldig ømme pupper, trøtt, tisser ekstremt masse, vondt i korsryggen, kraftig hodepine og masse luftsmerter :facepalm: konstant syk.. blir noen lange uker fram til uke 12 om det fortsetter sånn her..

Takk:Heartred og gratulerer til deg og :Heartreduff, får håpe det roer seg litt :Heartred
 
Tusen takk :Heartreddet var det jeg trodde, men husker jeg måtte ta noen blodprøver, trodde det var i uke 12 :happy8
Blodprøver skal taes i uke 12 nå og ikke tidligere slik som før hvertfall :happy: Jeg skal til legen i uke 9 hvis det går bra pga to aborter siden forrige graviditet.
 
Vel vil oppdatere litt her, tok en ny test i dag på morgen urinen, den var og postitv :love017 på disse to dagene har luktesansen blitt bedre, jeg er mye trøttere, i tillegg er puppene blitt mere ømme :love2

Hvordan er det med dere? :love017:Heartred
 
Back
Topp