Voksentid *kremt* med små barn i huset?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er ikke så lett å snike seg til en liten kosestund når man har små barn med lydløse føtter og store ører ;)

Så.. Hvor og når får dere tid til litt voksen"kos" med små barn i hus? :D
Har barnet noen gang oppdaget dere?
Er sexlivet det samme nå, som før dere ble foreldre?
 
Last edited:
Nå er vi i den situasjonen at jeg jobbet turnus og mannen er arbeidsledig, så har et par dager i uka hvor vi er alene på dagtid :p
 
Det har ikke hvert noe problem her. En tjapp en på kjøkkenet , vaskerommet, badet eller noe...kommer unga , må vi diskré løpe til et annet rom eller avlede de haha...hender de har stått å hamra på døra av nysgjerrighet, men da er det våre 2 min som teller om ikke barna har mista større ting som hode eller ben :hilarious:

Det er litt hva man gjør det til også, i allefall hvert slik for oss fra baby tid og til skole alder .

Litt av den spenningen også med å snike oss inn på spisestua feks. Hehe...

Jeg er veldig fan av en tjapp hard en og eller en tjapp sugings, også noe man kan gjøre over alt. Jeg er ikke kjempe fan av sex 1 gang i mnd og lange elskovsakter . De tjappe impulsive er de beste og de man har i senga :p
 
Var da mye enklere med små barn enn med store barn

Det tror jeg på! Og tanken har slått meg. Man vet aldri om de er våkne eller sover, så man må jo da være lydløse på rommet nattestid. Eller om man hører de kommer og akkurat får gjemt seg under dyna for å late som man "hviler litt i senga" på dagtid, så forstår jo en eldre unge hva som egentlig foregår... :p Og det kan jo bli kleint.
Kan tenke meg at det blir mindre sex etterhvert som de blir eldre...
Nå har vi sex titt og ofte, mest når vi legger oss.
 
Var da mye enklere med små barn enn med store barn

Absolutt! Når kidsa var små kunne man jo benytte seg av stua og "alle" andre rom enn soverommet. Tenåringene forlater jo ALDRI rommet!
 
Litt overalt en- to ganger i uka som regel kveldstid. Har en på 16 og en på 2,5. Stort sett gjesterommet eller stua.
 
Enklere med små barn enn større barn.. store barn er gjerne oppe lenger
 
Ikke noe problemer for vår del, tar det om kvelden når barna sover:)
 
Samme her, blir spennende å se hvordan det blir når ungene her blir større :hilarious:


Ja, tror det er værre når ungene begynner å skal være våken like lenge som oss voksene
 
Vi kan gjerne om morgen når barna er våkne, de leker på romme sitt eller i stua.
 
Er hva man gjør det til, kjappis på stua eller badet eller soverommet når barna sover
 
Verre med store barn enn små. Når de er små er det bare å kose seg etter leggetid. Når de blir tenåringer så er de våkne så lenge. Så løsningen her var å la han få kjellerstuen til soverom. Så da er det 2 etasjer mellom og ikke bare en tynn vegg.
 
Begge i turnus så når vi er hjemme på dagtid samtidig kan det kjapt skje.. ellers med barn fra 4-17 år får man bruke kreativiteten :thumright
Og ja.. blitt bråstopp fordi det plutselig kommer noen :scared007
 
Back
Topp