Påmelding til Slankekrigen vinter/vår 2019 - Frist 13.januar

Jeg er med. Tør ikke veie meg
Vekt 90,1 bmi 31,9 i følge bmi kalkulatoren så er jeg for lav

Ønsker å gå ned 15 kg til sommeren
 
Last edited:
Jeg vil være med.
Vekt idag 5/1: 93,7 kg. Jeg er 173 høy så BMI blir da 31,1. (hjelpes.)
 
Last edited:
Vekt: 65,2
BMI: 25,47

Mitt mål er å komme ned på 60kg, da det er trivselsvekta mi. Har dog ikke vært der på 10 år. Vil også ha en sunnere livsstil, trene litt igjen (typ 1 gang i uka nå til å begynne med, formen er elendig) og spare snopinga til helger, samt finne gode og sunnere alternativer til potetgull og sjokolade. Ønsker ikke å kutte det vekk nødvendigvis, men finne ut om jeg kan kose meg like mye med noe litt sunnere. :)
 
Jeg er med, men prøver å bli gravid så vi får se. Helst håper jeg vekta skal opp:rolleyes:
Bni 30.82 og vekt 87 :nailbiting:
 
Jeg er med, men prøver å bli gravid så vi får se. Helst håper jeg vekta skal opp:rolleyes:
Bni 30.82 og vekt 87 :nailbiting:
Prøver å bli gravid her også så håper etter hvert at vekta går da opp og ikke ned ;) Men forhåpentlig litt ned før opp :D
 
Jeg er med!
Vekt 97
Bmi 34,4
 
Last edited:
Så flott at så mange vil være med :) 27 påmeldte så langt men plass til mange flere :)
 
Men åssen får dere målt vekt med komma fire desimaler?? Det får ikke jeg til på vekta mi. Vært å snoka litt på andre tråder, reglene er litt gresk så melder meg ikke som krigsleder
 
Slenger meg med på en ny runde.

Vekt 63.5
Bmi 22.8

Målet er å komme meg under 60 i alle fall.
Leve litt sunnere Kutte instantkakao-uvanen igjen. Forebygge min arvelige risiko for diabetes.
 
Back
Topp