Igangsetting

~ Cathrine ~

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
Da har jeg fått lagt inn ballongkatet :D Spent på hvor lang tid det tar. Fikk kraftige menssmerter rett etterpå og det er ganske ubehagelig.
Noen her som har erfaring med ballongkatet? :happy:
 
Ingen erfaring men lykke Til :)
 
Da har jeg fått lagt inn ballongkatet :D Spent på hvor lang tid det tar. Fikk kraftige menssmerter rett etterpå og det er ganske ubehagelig.
Noen her som har erfaring med ballongkatet? :happy:

Sniker. Fikk for 11 mnd siden. :p
Fikk kikkelig vonde menssmerter kort tid etter som dabba av ila natta. Ballong falt ut ca 24t etter innsett og gikk i fødsel av meg selv sånn 28 timer etter innsett, rakk ikke modningstabletter osv :)
 
Sniker!
Hvordan går det?
 
Da har jeg fått lagt inn ballongkatet :D Spent på hvor lang tid det tar. Fikk kraftige menssmerter rett etterpå og det er ganske ubehagelig.
Noen her som har erfaring med ballongkatet? :happy:
Hvordan er ståa her? Har du fått bebis? :)
 
Mislykka igangsetting som det heter.. etter et døgn med ballong var det 3 cm og de tok vannet. Fikk rier, men det var for lenge mellom de så jeg ble satt på drypp. Da begynte moroa :dead: 7-8 intense rier Per 10 min (anbefaler 4-5) det neste døgnet med enn liten pause på slutten.. ble hele tiden målt til 4 cm.. utrolig tungt å ha rier som var så tette at du egentlig ikke fikk pause også var det ingen framgang.. jeg fikk feber som de ikke fikk ned og de fryktet en infeksjon (det viste det seg i etterkant at det var, så godt de ga behandling med en gang).
Vi fikk da to valg av legen; keisersnitt nå eller sove noen timer uten drypp og kjøre på med fult drypp etter noen timer. Vi valgte det siste. Fyyy søren det var noen heftige timer. Fra null til maks drypp på så kort tid er ikke noe å anbefale!! :shifty: Fortsatt 4 cm! Da var jeg utslitt og legen bestemte keisersnitt. Rett etterpå begynte lillegull i magen å vise tegn på at hun ikke hadde det bra med veldig høy puls. Så da ble vi trilla rett inn på operasjonssal og bare kort tid etterpå var hun ute :Heartbigred Hun skrek faktisk før hun kom ut av magen. Sprek og nydelig jente.

Så ingenting ble som vi hadde trodd, men det viktigste er at alt gikk bra :)
 
Kan være en utfordring og bli satt igang også. Men så flott at det gikk bra til slutt. Og bra de passa på. Nyt tiden fremover nå;)
 
Det høyres ut som ei heftig oppleving. Men godt å høyre det gjekk bra :) Gratulerer så mykje :)
 
Back
Topp