Positiv test i går, negativ i dag.

Kokimomi

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Fikk positiv graviditetstest i går, clear blue digital (1-2). Tok en ny i dag kl.08:00; bare fordi jeg hadde kjøpt to-pakning og ville få bekreftet resultatet jeg fikk i går.. Men den lyste mot meg "ikke gravid". Var forøvrig oppe å tisset i 4 tiden i natt..

Kan det være fordi det enda er tidlig? Tidligere enn jeg kanskje regner med?

Sluttet på p-pillen 28 November,og er litt usikker på når jeg da fikk eggløsning, men regnet med jeg skulle ha mensen rundt den 28. Desember.
Hadde negativ test 24. Desember og dagene etter (babyplan sine tester).
28. Desember fikk jeg bittelitt småblødning, men det stoppet opp. (Hadde mye småblødninger i starten når jeg var gravid med nr 1 og 2.) Tok RFSU sin test 30. Desember og det var såvidt jeg og samboeren min kunne skimte en strek.

Nå er jeg bare irritert over at jeg testet i dag igjen, for nå går jeg bare å bekymrer meg...

Noen erfaringer?:)
 
Jeg tror det er pga HCG i urinen ikke var konsentrert nok siden du hadde dobesøk i løpet av natten :) Hold deg nå i over 3-4 timer, uten å drikke og test igjen :) Lykke til!!!
 
Ville nok også ventet, to døgn om du klarer. :)
 
Vil tro som skrevet over her at dette skyldes at urinen ikke var konsentrert nok. Vent i to dager før du tar en ny test på morgenurin! Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001
 
Tusen takk for svar! :) Jeg klarte ikke å vente lengre enn til i dag, og heldigvis kom det igjen opp gravid 1-2 :D så da klarer jeg å ta det litt mer med ro:smiley-bounce012

Første gang jeg har planlagt en graviditet (de to andre var to store overraskelser ❤) Så jeg kjenner dette er veldig nervepirrende!
 
Tusen takk for svar! :) Jeg klarte ikke å vente lengre enn til i dag, og heldigvis kom det igjen opp gravid 1-2 :D så da klarer jeg å ta det litt mer med ro:smiley-bounce012

Første gang jeg har planlagt en graviditet (de to andre var to store overraskelser ❤) Så jeg kjenner dette er veldig nervepirrende!
Godt det kom frem igjen. Så tidlig så var nok bare for utvannet:)
 
Det gikk visst ikke bra allikevel, våknet opp med blødninger og mens-lignende smerter i mårrest som har vart hele dagen:(
 
Det gikk visst ikke bra allikevel, våknet opp med blødninger og mens-lignende smerter i mårrest som har vart hele dagen:(
Ånei... Så leit :( sender gode tanker:Heartred jeg ble med engang igjen etter SA, krysser fingrene for deg også.
 
Back
Topp