Spørsmål vi gjerne aldri får svar på

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men tenker det er greit få ting ut av hodet.
De siste ukene har mange spørsmål som jeg/vi mest sansynlig aldri får svar på surret rundt i hodet, rekner med det kanskje er flere som har det slik.


Hvorfor oss igjen?
Er det noe mer som kunne vært sjekket? (Var på UL tre dager før SA, og fikk beskjed om at alt såg bra ut)
Hadde jeg forstått at det var rier jeg hadde, og kommet meg på sykehuset med en gang - hadde det vært mulig å gjøre noe? (Tenkte ikke det var rier siden jeg var 12+4, før jeg satt på do og det sa plask og jeg forsto at det var fostervannet)
 
Jeg kan bare si at jeg sitter har på jobb etter ferie,5+4 idag og skal på TUL på mandag. Dette er min 6.graviditet siden jeg sluttet på prevensjon i mai 2016. Masse spørsmål og ingen har svar :( Jeg hører at vi er bare uheldige men vil egentlig ha svar! Jeg kan bare si at du må huske at til slutt det blir baby :Heartred
 
Det hadde nok ikke hjulpet å dra på legevakt, de gjør desverre ingenting med truende abort før 24+0 Så vidt meg bekjent.. :(:Heartred
 
Jeg kan bare si at jeg sitter har på jobb etter ferie,5+4 idag og skal på TUL på mandag. Dette er min 6.graviditet siden jeg sluttet på prevensjon i mai 2016. Masse spørsmål og ingen har svar :( Jeg hører at vi er bare uheldige men vil egentlig ha svar! Jeg kan bare si at du må huske at til slutt det blir baby :Heartred

Har en gutt på 17 måneder som kom etter tre SAer, så dette skulle bli et søsken :Heartred Har ikke gitt opp, og har allerede fått resept på medisinene til neste forsøk (fryseforsøk ivf)
 
Det hadde nok ikke hjulpet å dra på legevakt, de gjør desverre ingenting med truende abort før 24+0 Så vidt meg bekjent.. :(:Heartred

Sannsynligheten er nok liten for at de hadde gjort noe ja :(, men er allikevel spørsmål som surrer i hodet
 
Har en gutt på 17 måneder som kom etter tre SAer, så dette skulle bli et søsken :Heartred Har ikke gitt opp, og har allerede fått resept på medisinene til neste forsøk (fryseforsøk ivf)
Det varmer så mye. Det ser ut at vårt problem er at mannem min har høyt DNA sæd skade. Det er ny test og vi nettopp fikk resultater. Det kan bli årsak for 3 SAer,en senabort og en MA. Nå,jeg har ingen tro at denne gangen det går bra. Men,har ikke lyst å gi opp.
 
Mine spørsmål som surrer i hodet mitt:
hvis jeg hadde sagt ja til igangsetting mandagen før, hadde han levd da?
Hvis jeg hadde vært flinkere til å slappe av hadde det hatt påvirkning ?
Hvorfor fant de ingen grunn og han så frisk ut på induksjon? Friske barn dør jo ikke...?
Og ja hvorfor meg/ oss? Er et godt spm som jeg tenker mye på.
En fin tråd du har laget. Spm vi aldri får svar på men man tenker❤️
 
Mine spørsmål som surrer i hodet mitt:
hvis jeg hadde sagt ja til igangsetting mandagen før, hadde han levd da?
Hvis jeg hadde vært flinkere til å slappe av hadde det hatt påvirkning ?
Hvorfor fant de ingen grunn og han så frisk ut på induksjon? Friske barn dør jo ikke...?
Og ja hvorfor meg/ oss? Er et godt spm som jeg tenker mye på.
En fin tråd du har laget. Spm vi aldri får svar på men man tenker❤️

Kjenner jeg må tørke en tåre av innlegget ditt, mitt hjerte gråter med dere...
 
Back
Topp