Januarskravle. Godt nyttår!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Godt nyttår tid for 2019 sin første skravletråd.
 
Beklager språket, men f***! Nå hørte jeg dunken med glass/metallsøppel gikk overende og diverse trillet utover asfalten. Hvorfor flyttet jeg den ikke? Nå må jeg ut og rydde :facepalm:
 
Godt nyttår allesammen! :) Ønsker alle en flott start på året, og .. ja, at resten av året også er fint! :p Her ligger jeg og mimrer tilbake til 2005-2008 med photobucket, en periode jeg tok mye bilder :)
 
Minsten sov godt gjennom hele fyrverkeriet, men når det er ferdig.... Nei, da skulle han ikke sove :shy:
 
God morgen i 2019

Mens noen åpenbart er blitt holdt våken av fyrverkeri (det ble ikke vi Mannen hentet opp yngstemor litt før midnatt men hun sov i armene hans) har derimot vinden holdt meg våken i morgentimene. Det blåser sterkt. Det suser rundt huset og river i natur og bygg. Det er ikke ille, virker som det ligger på grensen mellom sterk kuling og liten storm, var nok noe mer i 5-6 tiden. Jeg husker jo ødeleggelsene fra nyttårsorkanen i 1992 selv om jeg var lita da, men den var jo helt ekstrem. Jeg husker Dagmar i 2011 bedre, da var jeg jo voksen. Dette er ikke noe sånt, der er bare en liten storm.
 
Håper og det. Hadde dere en fin feiring?
Vi hadde en rolig feiring.

Middag hos mine foreldre og var der litt før vi dro hjem. De skulle avsted et annet sted.

Vi spilte brettspill med ungene, etterhvert bare med den mellomste mens de andre to valgte nettbrett. La yngstemor litt etter ti og mannen satte på grusomme meg 3 til de to eldste

Så på fyrverkeriet fea stuevinduet bare, og la oss ikke så lenge etterpå.
 
God morgen i 2019

Mens noen åpenbart er blitt holdt våken av fyrverkeri (det ble ikke vi Mannen hentet opp yngstemor litt før midnatt men hun sov i armene hans) har derimot vinden holdt meg våken i morgentimene. Det blåser sterkt. Det suser rundt huset og river i natur og bygg. Det er ikke ille, virker som det ligger på grensen mellom sterk kuling og liten storm, var nok noe mer i 5-6 tiden. Jeg husker jo ødeleggelsene fra nyttårsorkanen i 1992 selv om jeg var lita da, men den var jo helt ekstrem. Jeg husker Dagmar i 2011 bedre, da var jeg jo voksen. Dette er ikke noe sånt, der er bare en liten storm.
Orkanen husker jeg godt
 
Back
Topp