Jule- og desemberskravle :)

Jeg har stått opp, og lagt meg i badekaret. Huset er stille, mannen og barna sover fortsatt. Jeg skulle også sovet, men kroppen verker, hodet dundrer og halsen er sår. 11 timer til vi får gjester..
 
Jeg har stått opp, og lagt meg i badekaret. Huset er stille, mannen og barna sover fortsatt. Jeg skulle også sovet, men kroppen verker, hodet dundrer og halsen er sår. 11 timer til vi får gjester..

God bedring. Håper du føler deg noe bedre etterhvert (smertestillende medisiner?) men du vet det er lov å avlyse pga sykdom sant?
 
God bedring. Håper du føler deg noe bedre etterhvert (smertestillende medisiner?) men du vet det er lov å avlyse pga sykdom sant?

Takk :)
Er litt forsiktig med smertestillende siden jeg ammer, og Paracet ikke hjelper. Tok Ibux i morgentimene og det hjalp litt.
Ja jeg er klar over det, men det er noen spesielle omstendigheter som gjør at jeg gjennomfører for det ene barnet sin skyld, jeg vet at han ikke får en god nyttårsaften hvis de ikke er her. Men jeg stresser ikke med husvask osv, og mannen lager maten. Så det skal nok gå bra :)
 
Bahhh

Jeg lot ungene se "julenissens datter" på kino med besteforeldre i år. Leste omtalen, virket ikke så ille, grov ikke i dybden på det, for det var tross alt 6 års aldersgrense, og ungene var fra 7 til 10 år så det burde gå fint

Jeg har ikke sett den, men mine foreldre som altså var der med fire barnebarn sier den var skummel, skumlere enn 6 år tilsier, og basert på at jeg nå har en gråtende 7 åring i kjelleren som er redd for den skumle figuren i filmen hun så for tre uker siden, tyder på at det stemmer...

Rett nok,hun ble skremt av fyrverkeri rett etter leggetid, og grunnet vannlekkasjen på storebror sitt rom deler de rom i natt så det er vanselig å sovne, men... nei, heretter blir et julefilmer "tilatt for alle" og trippelsjekk av omtaler. Evt eldstemann sitt forslag "vi kan heller dra hjem til mormor og morfar og se "Snekker Andersen og Julenissen". Den så de på kino for et par år siden, og pappa ordnet den via en eller annen strømmetjeneste på "nissefesten" de hadde der rett før jul i år. Og det var mer en go-film ja.
Trist når de blir skremt slik ja:( satse på at hun glemmer snart..
 
Familien ulykkesfugler , mannen mener jeg burde vært på legevakten men det orker jeg ikke, får bare beskjed om å hvile likevel
Klarte nemlig å smelle bakhodet i isen siste bakken før vi kom til bilen etter aking.
Dundrende hodepine og kvalm, brekker meg og blir svimmel om jeg beveger meg så da får jeg bare ligge stille da
Hvordan går det med deg?❤️❤️
 
Trist når de blir skremt slik ja:( satse på at hun glemmer snart..
Håper det. Tviler. Men at det i alle fall ikke blir noe hun tenker ofte på, håper jeg.
 
880 på Kengu i desember. Ikke helt rundt? Håper det ikke er noe alvorlig bak pausen likevel.
 
Back
Topp