Blodspor :(

Mikaela89

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
I kveld fikk jeg blodspor på toalettptoalet når jeg tørket meg :( litt rosafarget utflod og noen små brume prikker. Er 4+4 i dag. Slik det begynte de andre gangene når jeg har mistet også, så nå er jeg livredd det er det samme som skjer igjen! Passer ikke med at jeg har et fullt blodårenett på puppene, gigantiske såre brystvorter og konstant hodepine, men kan jo ikke love bra :(
 
I kveld fikk jeg blodspor på toalettptoalet når jeg tørket meg :( litt rosafarget utflod og noen små brume prikker. Er 4+4 i dag. Slik det begynte de andre gangene når jeg har mistet også, så nå er jeg livredd det er det samme som skjer igjen! Passer ikke med at jeg har et fullt blodårenett på puppene, gigantiske såre brystvorter og konstant hodepine, men kan jo ikke love bra :(
Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001 har desverre ingen erfaringer som jeg kan dele siden dette er min første graviditet, men har lest flere plasser her inne om mange som har hatt blødninger i svangerskapet, men at det likevel har gått helt fint.
 
I kveld fikk jeg blodspor på toalettptoalet når jeg tørket meg :( litt rosafarget utflod og noen små brume prikker. Er 4+4 i dag. Slik det begynte de andre gangene når jeg har mistet også, så nå er jeg livredd det er det samme som skjer igjen! Passer ikke med at jeg har et fullt blodårenett på puppene, gigantiske såre brystvorter og konstant hodepine, men kan jo ikke love bra :(

Kjære deg <3
om blødningene ikke gir seg til du står opp i morgen vil jeg ambefale deg å ta en telefon til lege/jordmor for å være på den sikre siden.
vi alle her ikke krysser fingrer & tær for at det er helt uskyldig blødning.
det er mange som opplever blødning etter samleie pga den ''blodklumpen'' som sprekker ved menstrasjon blir ''irritert'' så derfor ved samleie vill noen begynne å blø ved samleie eller vis du rir hest som du også bør passe ekstra godt på.

oj når jeg tenker meg om er det mye grunner til uskyldig blødning.
jeg satser på at dette er helt uskyldig å at det vokser inni deg <3
tankene mine går til deg i natt kjære deg <3
 
Forstår bekymringen, håper det gir seg kjapt og at det er helt ufarlig :Heartbigred jeg hadde en kraftig blødning sist svangerskap, og det gikk bra! Krysser fingra for deg!
 
I kveld fikk jeg blodspor på toalettptoalet når jeg tørket meg :( litt rosafarget utflod og noen små brume prikker. Er 4+4 i dag. Slik det begynte de andre gangene når jeg har mistet også, så nå er jeg livredd det er det samme som skjer igjen! Passer ikke med at jeg har et fullt blodårenett på puppene, gigantiske såre brystvorter og konstant hodepine, men kan jo ikke love bra :(
Uff - skjønner bekymringen godt, selv om mange sier det er helt vanlig med spotting i tidlig fase. Håper på det beste for deg:Heartred
 
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen.
 
Takk for svar alle sammen :Heartred i to dager nå har jeg vært veldig bekymret, men begynner nå å bli litt mer optimistisk. Blødde ikke mer etter den kvelden, men hele gårsdagen og fremdeles har jeg masse rare og sterke murringer i magen som kjennes "farlige" ut. Testen i dag tidlig var imidlertid rekordpositiv! Så satser på at ting er ok akkurat nå i alle fall :) Er fem uker i morgen, så tenker å ta en digital i slutten av uka, og håper da at den sier 3+.
 
I kveld fikk jeg blodspor på toalettptoalet når jeg tørket meg :( litt rosafarget utflod og noen små brume prikker. Er 4+4 i dag. Slik det begynte de andre gangene når jeg har mistet også, så nå er jeg livredd det er det samme som skjer igjen! Passer ikke med at jeg har et fullt blodårenett på puppene, gigantiske såre brystvorter og konstant hodepine, men kan jo ikke love bra :(
Ikke alltid at det er et dårlg tegn men forstår at du er føre var!


Jeg sitter å kjenner på rygg/magevondt og venter egentlig bare på at det skal brake løs her nå med tr
Kjenner til symptomene. Er vanvittig kvalm uten like, puppene er tunge, ømme og stikker. Niplene er grufulle såre nå så er jo tydelig at noe skjer.

Jeg krysser fingrene for deg at spiren klorer seg fast ❤️❤️
 
Ikke alltid at det er et dårlg tegn men forstår at du er føre var!


Jeg sitter å kjenner på rygg/magevondt og venter egentlig bare på at det skal brake løs her nå med tr
Kjenner til symptomene. Er vanvittig kvalm uten like, puppene er tunge, ømme og stikker. Niplene er grufulle såre nå så er jo tydelig at noe skjer.

Jeg krysser fingrene for deg at spiren klorer seg fast ❤️❤️
Takk for det. Ser ut til at det foreløpig går bra. 5 uker i dag og ikke noe mer blod :) har hatt dager med myyye mensmurring, men ser ut til at det ikke nødvendigvis betyr mensen. Satser på det gjelder for deg også! :)
 
Uff, nå har jeg hatt blodspor (brun/rosa utflod på papiret) de siste to dagene også, og bekymringene går rett i taket igjen. Skal til legen i morgen, men er vel ikke så mye de kan gjøre nå (5+2 i morgen). Håper så inderlig at vi ikke mister igjen, men er fryktelig redd for det nå :(
 
Forstår godt du blir bekymret. Ut fra hva jeg leser, så er det ganske vanlig så langt du er kommen med liten blødning.. Mange som skriver at de har blødd litt i løpet av svangerskapet. Håper alt går fint for dere.
 
Har nå vært hos legen og tatt blodprøve. Dersom de ser greie ut blir det ny over helgen for å kontrollere stigning. Dersom det går galt denne gangen også blir det utredning neste. Veldig nervøs, og må vente helt til mandag for å få prøveresultatet! :(
 
Er vanskelig å gå å vente, uten å vite noe. Krysser fingrene for at alt er i orden❤️
 
Vet så godt hvordan det føles å gå å vente! Krysser fingre og tær ❤️
 
Back
Topp