Motivasjon/konkurranse

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Vi er en gruppe voksne som ønsker å gå ned mest mulig i vekt i løpet av 5 mnd. Vi ønsker en slags motivator/gulerot for å holde ut, men vet ikke helt hva eller hvordan vi skal gjøre det. Har dere noen forslag? Gjerne konkurranse/veddemål preget, da vi alle er meget konkurransemennesker :p
 
En felles opplevelse hvor de andre (prosentivs?) spleiser på å sponse vinneren?
 
Det jeg ville ha startet med er at alle har samme trenings/kaloriteller/vekt-app og blir venner med hverandre der.
Ingenting er som å ha noen å konkurrere med og å ha tilgang på informasjonen i lommen.

Hva med resten spanderer en spa dag på den som vinner (mens de andre sitter med et glass vin og venter)?
(Kan jeg være med :p)
 
Det jeg ville ha startet med er at alle har samme trenings/kaloriteller/vekt-app og blir venner med hverandre der.
Ingenting er som å ha noen å konkurrere med og å ha tilgang på informasjonen i lommen.

Hva med resten spanderer en spa dag på den som vinner (mens de andre sitter med et glass vin og venter)?
(Kan jeg være med :p)

Gode forslag!
Så langt har vi bestemt oss for ett enkelt treningsprogram som skal gjennomføres 3 faste dager i uken, hvis man ikke gjennomfører må man vippse 100kr til en i det motsatte paret. (200kr hvis begge i paret sluntrer unna)
 
Vi er en gruppe voksne som ønsker å gå ned mest mulig i vekt i løpet av 5 mnd. Vi ønsker en slags motivator/gulerot for å holde ut, men vet ikke helt hva eller hvordan vi skal gjøre det. Har dere noen forslag? Gjerne konkurranse/veddemål preget, da vi alle er meget konkurransemennesker :p

Jeg ville skiftet fokuset. Jeg ville som mål meldt alle på et hinderløp som dere gjennomfører sammen som et lag, på sensommeren. Deretter et lokalløp på kanskje 5 km, hvor den som kommer først i mål får en gjev premie de andre spleiser på.

Mye bedre å fokusere på en sterkere, raskere kropp og bøttevis med mestringsfølse. Så får vektnedgang være en bonus i bakrunn. De aller fleste som begynner å trene/diett med kun fokus på vektnedgang vil ikke lykkes.
 
Back
Topp