Hvilken barnevogn er den minste?

Luttenutt

Glad i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
hvilken barnevogn er minst? Tenker ikke bare da i forhold til bil, men generelt. Har ganske liten leilighet og kommer ikke til å flytte med det første så alt er mer praktisk om vognen ikke er større en nødvendig. :) Bugaboo fox ser liten ut iallefall, men har ikke studert den mye.
Ønsker dere alle en god jul! :smiley-bounce012

Edit. Glemte å skrive at det må være bagdel, ikke sportsvogn.

Last edited:
Babyjogger city mini GT er en god vogn som er lett og blir kjempeliten sammenlagt, vi bare bretta den sammen og bar opp trappa til leiligheten. Den er veldig lett å bære i en hånd. Likevel er den stødig og solid nok og med gode nok hjul til å være eneste vogn /hovedvogn om man vil det :)

God jul!

Ville sett på babyjogger mini GT ja. Vi har elite, den har en del større hjul, men uansett liten sammenlagt, men bred bak. Dette er ikke Mini GT.

Babyjogger city mini GT er en god vogn som er lett og blir kjempeliten sammenlagt, vi bare bretta den sammen og bar opp trappa til leiligheten. Den er veldig lett å bære i en hånd. Likevel er den stødig og solid nok og med gode nok hjul til å være eneste vogn /hovedvogn om man vil det :)

God jul!
Kan denne kjøpes bagdel til også? Googlet den nå, fant bare bilder av sportsdel :happy090

Jeg har city elite og city tour. City tour blir bitteliten. Eneste problemet er at den som trille ikke er spesielt bra til de minste og kan ikke være vendt mot deg. Til litt større barn er den super.

Selges denne i Norge? Prøvd å Google, men finner ingen norsk side
Litt usikker på om den selges i Norge. Jeg bor i storbritannia. Det er jo noen produkter fra mamas and papas som selges i Norge, så man kan jo eventuelt høre med forhandlere om de kan bestille en

Jeg syns personlig alle emaljungavogner er store og klumpete, så de er ikke aktuell for meg iallefall :)

Det var før i tiden at alle emmaljunga vognene var store og klumpete. De har to hovedtyper vogner store klumpete og små nette vogner. Nxt60 er en av de aller minste og mest nette vogna på markedet.

Back
Topp